volvo240gl_1986 Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 hei, nå er jeg tilbake til 200 serien:) så nå lurer jeg på om det senkesettet fra ipdusa er godkjent? får man det stempla i vognkortet? mvh arnt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Det letteste da er vel å høre med dem som selger det? Hvis det følger med tuv papirer skal du kunne få det godkjent:) Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Det letteste da er vel å høre med dem som selger det? Hvis det følger med tuv papirer skal du kunne få det godkjent:) det letteste for meg er om noen her har erfaring med det:p for engelsk er ikke min sterke side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Tviler på at det er godkjent da det mest trolig ikke har TÜV papirer som er tysk. Hvorfor ikke skaffe 60/40 med papirer fra Sverige? Får du lavere bil også. :) http://www.amotek.se/snkningssatsvolvo240seriesedanb6040mmb-p-6472.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Du får ikke 60/40 senking godkjent da. Eneste senkinga som er godkjent i norge er 40/40 Kl-racing i sverige er ganske så rimlige, ellers så koster det i underkant av 1500kr på Pedersen i sarpsborg. Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hvor står det i regelene at man kun får godkjent 40/40 senk i Norge? De 60/40 fjærene har jo TUV papirer... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Du får prøve da vettu:) Ingen jeg kjenner har fått det godkjent. Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Er det TÜV så skal det godkjennes, ettersom TÜV overgår Statens Vegvegvesen. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Er det TÜV så skal det godkjennes, ettersom TÜV overgår Statens Vegvegvesen. Men satans uvesen har også STRO boka som sier at det skal være 12cm til faste punkt og 10cm til løse deler(typ fangere, spoilerlepper osv) til bakken. Denne overgår igjen tüv. Så lenge 60/40 settet fra KAW er tüv godkjent noe det meg kjent er så er det ingenting som tilsier at det ikke blir godkjent på en 240. Det er jo flere mil ned til bakken uansett. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Stemmer det, hadde helt glemt unna den.. Administrative og kontrollerende enheter gjør ting alltid mest mulig vanskelig for individualister. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 var dyr frakt fra ipd så det ble lesjøfors og clubsport fra pedersen. får modifisere fjærskåla etter godkjenning så blir det vel bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_power_ Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 jeg ville modifisert fjernskåla før pkk. for da når de måler skjerm kant til senter nav, så blir det dette måle som blir sett ut ifra vist du blir stoppet, tjenter jo litt senk på det, selv hatt flere jeg har modifisert skåler for og dratt på gokjenning, godt igjennom vær gang:P Siter ford granada 2,8i. *solgt*,ford escort*solgt* volvo 240 90mod *solgt* volvo 740turbo*solgt* volvo 240tic lekebilen:)volvo91mod*skrot* Pajero90 kort 2,5tdi bruksbil tigger alu/syrefast/svartstål pm om det er no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240-92 Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Er ikke værre enn å godkjenne 40/40 og slenge på 60/60 fjører etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.