S14a Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Var ute og kjørte en tur i dag, og på vei ned gjennom Vålerengatunnelen satt jeg og tenkte på noe......fulgte vel ikke så godt med som jeg pleier/burde, og plutselig så jeg den røde lysdioden inne i den helvetes fotoboksen. Jeg vet jo JÆVLI' godt at den boksen står der, men var i en helt annen verden det øyeblikket. Rakk ikke touche bremsen engang. Tenkte "Ooops.....!" og kikket ned på speedometeret..... Som viste ca 78km/t. Det er vel 60 sone i tunnelen der...er det ikke?! Anyway.... Jeg er redd det kommer en !"#¤%&!!** bot i postkassen snart. Er det noen andre her som har blitt tatt med det kameraet? Er det slik at det kameraet nå overvåker kontinuerlig? Mener å ha lest det et sted. Andre ord jeg finner det naturlig å bruke akkurat nå: *Helvete!! Kommunist-stat!! Pokker! Storebror ser deg og blablabla...... * :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Så du at det blitzet da? Jeg garanterer deg at dersom det ble tatt bilde, så merket du det! er du heldig var det ikke kamera i boksen, og da merker du ingenting:) Dersom det er at den gamle typen fotobokser kan du jo kappe den ned og dumpe den på atlanteren, for filmen ligger i boksen:) Lykke til! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 jeg mener å tro den er digital...ryktene gikk at det gikk kun få timer å fylle den filmen som satt i pga all trafikken...mye utenlanske biler som kjører der å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Jeg føler med deg.. det er så jævlig surt :( Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 jeg så det samme for 3 ukers tid..rød lysdiode i den..lå da i 65 jeg..men merka ikkeno..og har ikke fått noe i posten ennå..og jeg merka ikkeno blits ellerno..så regner ikke med at den tok noe heller.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 blitset det så er du tatt. dvs at om hele tunnellen lyste opp som om lynet skulle slått ned. Hvis ikke så kan du godt sage ned boksen fordeom. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Syns jeg ser det, en kar som står i halvmørket i den tett traffikerte Vålerengatunnellen og kapper ned fotoboksen :D :D :D Lurer litt på den derre dioden (kjører nesten daglig i tunnellen). Betyr dioden at det er digitalkamera? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 den lysdioden ligger der vel konstant uansett om du kjører under eller over grensa... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by Håkon A jeg mener å tro den er digital...ryktene gikk at det gikk kun få timer å fylle den filmen som satt i pga all trafikken...mye utenlanske biler som kjører der å... På en "god dag" kan det ta så lite som 15 minutter å bruke opp hele filmrullen.. ihvertfall det dem sa på nyhetene.. Mest trolig et digitalt fotoaparat der ja.. Ville sett på det som økonomisk forsvarlig :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 De har vel fått isdn ev trådløs nå? selv om de ikke har lov å snittmåle farten? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Håkon A jeg mener å tro den er digital...ryktene gikk at det gikk kun få timer å fylle den filmen som satt i pga all trafikken...mye utenlanske biler som kjører der å... jeg kjenner en som var med å bytta film i disse boksene rundt om. rekorden til den i vålenga tunellen var 24bilder på 19min Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Jeg ble knipsa der en engang, men var heldig å slippe bot.. Men tror kamera er skifta der.. Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Er ganske sikker på at den røde lysdioden lyser konstant.... Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Den røde lysdioden lyser konstant, og blir du tatt så merker du det, man blir blendet av blitzen. Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 de har gjort no med kamera di siste mnd hvertfall. + jeg kjører der hver dag, og jeg mener å huske at det røde lyset ikke alltid er der. Jeg tror ikke kamera er defekt Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg