S14a Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Takker for alle svar. Vi får vente å se. Jeg vet at man bør kunne se blitsen flashe skikkelig, men tenkte kanskje det var annerledes med dette nye digitale kamerat som er i denne tunnelen. Time will show. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by S14a Takker for alle svar. Vi får vente å se. Jeg vet at man bør kunne se blitsen flashe skikkelig, men tenkte kanskje det var annerledes med dette nye digitale kamerat som er i denne tunnelen. Time will show. Filteret foran blitsen er rød på alle fotobokser, mulig at det vises ekstra godt på dette kameraet i tunellen siden det er så godt opplyst der og kameraet er vinklet så mye inn mot kjørebanen. Det jeg prøver å si er at: Utvendig lys reflekteres i reflektoren til blitsen, derfor ser det ut som at den lyser. Min teori. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Uten blitz, dårlig bilde :P Ergo de hadde ikke sett skiltet.. Derfor er det blitz som blitzer deg tilbake til steinalderen... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Nei, er ikke utvendig lys som reflekteres tilbake. Kjører i tunellen daglig og om du ser nøye etter ser du at det lyser en rød diode der inne hele tiden. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Kjørte med et uhell gjennom der i 80, ikke fått no brev i posten enda hvertfall (er vel en 5-6 uker siden) og en kompis sa at den var defekt, men vet ikke helt nå som jeg ser den røde dioden (hull i filteret?) hver gang jeg kjører forbi. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 hvorfor har ingen saget den ned enda? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Hvis det er noen som gidder å prøve, å peke et digitalkamera mot fotoboksen, hvis det vises et kraftig lys på skjermen, så er dette snakk om infrarødt lys. Samme fenomen kan man se på fjernkontroller. Hvis det er veldig kraftige, eller har lav nok frekvens kan de så vidt sees med det blotte øyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg