Gooner87 Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Trenger litt hjelp med å få i gang telefonen jeg har i armlene. Gjelder en Audi A3 2000 modell. Har en telefon i armlene nå. Dyttet i sim-kortet, men ble avvist. Har egentlig lyst til å bruke den telefonen jeg bruker til daglig. Det er en Nokia E72. Noen som vet om det finnes noen overgang som gjør at jeg kan bruke min vanlige mobiltelefon i bilen? Eller om det finnes noe overgang til en annen telefon som er nyere men må være nokia. Slik ser det ut nå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Tror ikke nye sim-kort virker i så gamle telefoner. Håndholdt mobiltelefon er uansett ikke så populært i disse dager, med bøter og greier. Sats heller på noe høyttalende handsfree med Bluetooth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Tror ikke nye sim-kort virker i så gamle telefoner. Håndholdt mobiltelefon er uansett ikke så populært i disse dager, med bøter og greier. Sats heller på noe høyttalende handsfree med Bluetooth. Skjønner det med bøter. Men har to små mikrofoner i begge stolpene foran. Derfor jeg tenkte å bruke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg