thanatos Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Noen med erfaringer her ? Hvis du har den, så spytt ut.. Vet ikke hva jeg leter etter, men vil gjerne høre andres erfaringer her, da jeg vurderer denne spilleren... :) Kan man lage m3u spillelister, f eks ? Og, kan man på en datacd, bla i mappene med mp3 filer ?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Selv har jeg 9400, og jeg kan bla mellom mappene med mp3. Regner med at man kan det på 7500 også da. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bravo Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Kjøp deg Pioneer DEH-77MP Den med Børstet stål front! Ligger vel på ca 4500kr! Har den selv og er drit Bra! "Bravo" Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg