postcar Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 http://bilrep.vipauto.no/ var jo ikke så billig det der da. Men dere som har brukt non folk i polen, kan dere enten legge ut kontakt info til dem eller sende meg en pm med det, har en del jeg trenger å få gjort på golfen. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Jeg har vurdert og nedover og lakke/style/trimme min 200sx i litauen. Har 4 litauerne som jeg er sjef for i firmaet vårt, så de skal hjelpe meg og finne det beste verkstedet for hver av tingene.. noen som har erfaring med lakkering i litauen? Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 noen som vet om noen som driver med det samme i polen? tenkte og lakkere bilen min der så jeg kan bo hos kammeraten min :) Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 OffT: Fredrik, farge tenker du på? OnT: Hvor lang tid må jeg regne med å være der nede, VISST jeg har avtalt med ett firma når de skal starte.. vi snakker _CA_ tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 OT: tenker at det blir noe svart. har lyst på en litt fancy svart farge. men kan godt hende jeg bare lakkerer i orginal farge også.. men har lyst på noe fancy ;) Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 "Man får det man betaler for" vil jeg si her, har noen bekjente som har tatt full oppbygging og fiksing av biler i polen/lithauen, og det var ikke så veldig dårlig jobb, men ikke veldig bra heller :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 kan jo være forskjell fra sted til sted.. i teorien betaler man ikke noe mindre der enn her du betaler bare på deres lønnings nivå ;) de syntes sikkert lakkering er svin dyrt.. er vel som i norge at alle ikke er like flinke :) Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Skal dere til Litauen så for all del styr unna et firma som kaller seg SPOILERA ellerno. To kompiser sendte bilene sine ned i fjor, og fortalte de hva som skulle gjørest. Han som tok ene bilen nedover, parkerte den med mor si langt ute på landet, og først etter 9mnd så fikk "firmaet" vite at bilen skulle styles. Nå har det gått vel 15-16 mnd siden bilene for herfra, og de har ikke hørt en dritt igjen. Så han ene har gitt opp håpet om bilen og handlet seg ny bil. (nissan 200sx s13 som ble levert nedover). Så det er mange firmaer der man burde holde seg unna, er jo tross alt i Litauen alle stjelte biler havner har jeg hørt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 ikke bra git.. syns egentlig polen virker mer lovenede enn litauen.. pga folkeslaget. kjenner mangen fra de landene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 fælt så mye info om verksteder i polen man finner her.... Seriøst ingen som gidder å legge opp litt info? Navn adresse evt nettside osv? Drar til Bosnia vært år, så regner med at jeg skal enten gjøre det på veien i polen elller ungarn, ellers så blir det gjort i Bosnia. Men det er i Albania alle stjælte biler havner.... Hver andre bil der nede er faen meg stjælt.... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg vil iallefall anbefale å bruke de "større" firmaene... ikke de 1-2-3manns bedriftene. Jeg gikk og på en smell der. Det kan koste litt mere men det vil uansett ikke komme på 20k foreksempel. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg vil iallefall anbefale å bruke de "større" firmaene... ikke de 1-2-3manns bedriftene. Jeg gikk og på en smell der. Det kan koste litt mere men det vil uansett ikke komme på 20k foreksempel. kan du gi oss eksempler på større firmaer da?.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg hadde ett eksempel men papirene jeg fikk fra de er borte... skal leite litt inatt :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 finni papirene?:P villakkebilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ingen som har noe spesifikkt verksted å annbefale? De som har hatt bilene i polen en tur: Hvordan er det å kommunisere med polakkene? Noe problemer i den forbindelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg