Gå til innhold

Lakkering i utlandet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

En anbefaling ang. lakkering i Polen er at det beste er å gå via en autorisert bilforhandler, koster litt mer men resultatet er deretter. Besøker Polen noen ganger i løpet av et år og har fått med meg flere biltreff de gangene jeg har vært der....mange fine lakkeringer....men på avstand:tannløs: ...

Et sted jeg vet tar lakkering seriøst er en autorisert VAG forhandler i byen Lodz(midt i Polen)...par av mine kompiser der nede har lakkert sine biler via dem og resultatet har vært MEGET bra! Har selv hatt min Corrado der på STOOOOR service for tre år siden og kan trygt anbefale mannskapet i denne bedriften. Topp service og hyggelige folk som setter pris på utenlandsk valuta:)..samt at bilen er innelåst på et område som blir bevoktet av vakter 24t....http://www.bursiak.pl.......så er det bare dra frem engelsk kunnskapene;)

Når dere først er der nede så pass på å tint rutene på bilen....koster ca. 1200,- norske kroner for fem ruter og dette er profft utført!

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
hvilket ferge selskap har båt som går fra OSLO til POLEN?? he he og hvilken by i polen ankommer denne båten????

Ikke vet jeg, spurte ikke nærmere om det. Tror de sa at det først gikk ferge til Danmark og så videre til Polen. By husker jeg ikke hva han sa. Ring og undersøk selv hvis det er viktig for deg.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa fikk sin mercedes fiksa opp i Polen.

Betalte ca. 12000kr for fjerning av en del rust, sveising der det var mye rust, og hellakkering i samme farge.

Veldig bra arbeid, og 3-5 år garanti.

Vi har leilighet i Polen og reiser der flere ganger i året også, så det gjør jobben lettere.

Takker på forhånd om De kan nevne navn på firma, eventuelt URL.

All info er greit å ha.

Takk.

Vennlig Hilsen

W_B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polferries har ferjer fra Sverige (Ystad - Świnoujście) og Danmark (Köpenhamn - Świnoujście) til Polen.

Byen ligger 1 times kjøretur fra Sczcecin, som har mange verksted og lakkeringsverksted.

Å du gir husly te folk fra samme kommune elle ??? :thumb

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wild Berries: Har ikke navn på firma nå, men skal høre med pappa når jeg får tak i han.

I sommer (eller nå på våren) kjører jeg min egen Audi 100 ned der og får slengt på full RS4 styling og hellakkering.

Da er det plass til mer folk i leiligheten (vist ikke gamlefolka har flytta ned der til den tid), og gratis guide rundt i byen til den som trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wild Berries: Har ikke navn på firma nå, men skal høre med pappa når jeg får tak i han.

I sommer (eller nå på våren) kjører jeg min egen Audi 100 ned der og får slengt på full RS4 styling og hellakkering.

Da er det plass til mer folk i leiligheten (vist ikke gamlefolka har flytta ned der til den tid), og gratis guide rundt i byen til den som trenger det :)

Høres supert ut. =) hvilke firma bruke du når du skal handle styling der nede ? har du noe link ?

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va grusomt billig der ja. Er du på lokale superstreet.no forumet i hgsd? kor fra åkra du e fra? har jobba litt der ute.

Er ikke med i noe annet enn bilforumet.net for tiden

Er ikke så lenge siden jeg fikk lappen, så har ikke brydd meg om å sjekke andre sider / forumer / klubber o.l. enda.

Jeg bor utpå byggefeltet Tjøsvold Øst i Åkrehamn på den tropiske øya Karmøy. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider