shawns Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Hei noen som kunne hjelpet meg? jeg har en pocket bike , det skjedde bare noe med den plutselig så begynte den å daue. Nå starter den men kun når choken er på , tar jeg av choken og gasser så dauer den . Har renset forgasseren , hellt ut all bensinen og puttet i nytt + selvfølgelig blannet med motor olje.. Så hvis noen har peiling på dette så er det bare å gi svar!:m'm: Siter - Audi A6 C5 Turbo , GReddy Dumpventil , Chippet til 210HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Ville nok vært best å legge denne inn under "Teknisk"... Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Kommer det mye blått røyk fra eksosen da du gir på? dauer den med en gang du gir gass? godt mulig du kjører med for mye olje. anbefaler at du kjører en tank ferdig også heller i nytt bensin+olje. for masse olje og bensin kan føre til at den går rikt Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shawns Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 ja det kom blått røyk men det gikk vekk etter jeg gasset litt . men når choken er på så kan jeg gasse så mye jeg vil og den dauer ikke. men når choken er av så gasser jeg og den går litt fremover og gasser jeg litt mer så dauer den. den funker fint med choken på men da går den sykt treigt. Siter - Audi A6 C5 Turbo , GReddy Dumpventil , Chippet til 210HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 håper du mener 2takst olje og ikke motorolje til 4takt..mange som inbiller seg at motorolje til biler duger..det skjærer seg.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shawns Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 jeg bruker synthetic olje Siter - Audi A6 C5 Turbo , GReddy Dumpventil , Chippet til 210HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 til mopeder da håper jeg:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shawns Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 lol nei det var faen med 4takt olje så ikke det før idag , men jeg kjøpte ny forgasser idag og putter i TOTAKT olje med bensin og alt funker fett men eneste problem er at hver gang jeg fyller bensin i den så pisser den bare alt bensinen ut av forgasseren. Siter - Audi A6 C5 Turbo , GReddy Dumpventil , Chippet til 210HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 lol nei det var faen med 4takt olje så ikke det før idag , men jeg kjøpte ny forgasser idag og putter i TOTAKT olje med bensin og alt funker fett men eneste problem er at hver gang jeg fyller bensin i den så pisser den bare alt bensinen ut av forgasseren. Da har sansynligvis flotøren i gasseren hengt seg opp ;) Du kan prøve å banke litt på gasseren og se om det hjelper. Om det ikke hjelper, så får du bare skru opp og fikse :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 lol nei det var faen med 4takt olje så ikke det før idag , men jeg kjøpte ny forgasser idag og putter i TOTAKT olje med bensin og alt funker fett men eneste problem er at hver gang jeg fyller bensin i den så pisser den bare alt bensinen ut av forgasseren. tenkte meg det ja;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shawns Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Noen som har stjelt pocket biken :( Siter - Audi A6 C5 Turbo , GReddy Dumpventil , Chippet til 210HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg