Einar Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Einar sin nye bil... VIN WDB1241261C047082Modell E 250 DIESEL Karosseri 1241261C047082 Motor 605911 12 001554 Gir 722434 03 400111 Ordre 0 3 555 48572 Årsmodell 1993 Forhandler Norge (555) Lakk Tilvalg 240 Utetemperaturmåler 430 Hodestøtter i baksetet 543 Solskjermer med belyste sminkspeil, Venstre og Høyre side 570 Armlene i forsete 593 Varme-isolerende grønntonet glass, alle vinduer, Oppvarma bakrute (enkeltskjikt sikkerhetsglass), tonet toppstripe 611 Innstegslys for fram og bakdører 620 Utslippskontrollsystem - Kjøretøy med katalytisk eksosrensing 859 Modelloppdatering II 543 og 611 finnes merkelig nok ikkje på bilen... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Har det skjedd noe rart. Hvor mange mm senk er dette da, 200mm? Da får man nesten komme med litt update da. Her ved siden av en ellers lav bil tilhørende VegardB Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Grattis med skikkelig flott merce Einar! Ble skikkelig stilig etter du fikk senka den skikkelig nedpå også. Lurer på at din er noen mm lavere i fronten enn min iallfall. Og jeg som syns min subber og tar nedi overalt.. Høvler grusveier, skraper eksosanlegg i innkjørsler med en liten kant og subber hjulbuer om jeg må svinge over en bitteliten hump i veien.. Har ikke valsa hjulbuer ennå, men har litt valsing der originalt ser det ut som. Hvordan ble din å kjøre på sideveiene og langs mindre bygdeveier etter at du senka den? Syns min dobbeltfjærer på kvasse dumper, men lurer på at det kan være rett og slett pga stiv bil og høy dekkprofil/myke dekk..? Spent på om den blir mer kompakt når jeg får på 18" og lavprofil, altså slutter å fjære en liten gang ekstra etter harde dumper med litt fart.. Min er senka med Lersjøfors 45/45 og minste fjærputene tror jeg, mulig det er 2'er pute bak.. Husker ikke, det var ikke jeg som monterte senkesettet på min. Men den sank iallfall 20mm om ikke mer bare den første måneden etter settet ble montert, så jeg tror den er lav nok nå.. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Grattis med skikkelig flott merce Einar! Ble skikkelig stilig etter du fikk senka den skikkelig nedpå også. Lurer på at din er noen mm lavere i fronten enn min iallfall. Og jeg som syns min subber og tar nedi overalt.. Høvler grusveier, skraper eksosanlegg i innkjørsler med en liten kant og subber hjulbuer om jeg må svinge over en bitteliten hump i veien.. Har ikke valsa hjulbuer ennå, men har litt valsing der originalt ser det ut som. Hvordan ble din å kjøre på sideveiene og langs mindre bygdeveier etter at du senka den? Syns min dobbeltfjærer på kvasse dumper, men lurer på at det kan være rett og slett pga stiv bil og høy dekkprofil/myke dekk..? Spent på om den blir mer kompakt når jeg får på 18" og lavprofil, altså slutter å fjære en liten gang ekstra etter harde dumper med litt fart.. Min er senka med Lersjøfors 45/45 og minste fjærputene tror jeg, mulig det er 2'er pute bak.. Husker ikke, det var ikke jeg som monterte senkesettet på min. Men den sank iallfall 20mm om ikke mer bare den første måneden etter settet ble montert, så jeg tror den er lav nok nå.. :thumb Lesjøfors-fjærene er alt for bløte, kjøp noe skikkelig eller senk på annet vis. Det er noe galt når senkefjærene er bløtere enn orginalfjærene. Denne er nok noe stutt og butt, rett og slett siden den ikke blir lavere :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Tøff Merce :) Alltid like kjekt med skamsenk! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Lesjøfors-fjærene er alt for bløte, kjøp noe skikkelig eller senk på annet vis. Det er noe galt når senkefjærene er bløtere enn orginalfjærene.Denne er nok noe stutt og butt, rett og slett siden den ikke blir lavere :-) Ja, de er nok bløtere enn senkefjærer flest. Det merker jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Flott bil :) Ble bedre med ordentlig senk! Hvordan går det med st vogna da? Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg