anto00 Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Flere en meg som sliter med knirkelyder i cupeen? Min bil knirker/dirrer periodevis fra: - Selefestet fører - Luftuttak over cd-spiller (det store oppå dashbord) - Midtkonsollen til høyre for girspake - Hanskerom-område - Dørpanelet passasjerside Noen som kjenner seg igjen her og har noen tips? Er dette noe som garantien dekker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfTDI Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Flere en meg som sliter med knirkelyder i cupeen? Min bil knirker/dirrer periodevis fra: - Selefestet fører - Luftuttak over cd-spiller (det store oppå dashbord) - Midtkonsollen til høyre for girspake - Hanskerom-område - Dørpanelet passasjerside Noen som kjenner seg igjen her og har noen tips? Er dette noe som garantien dekker? Har vært borti et par av punktene, blant annet luftdyser over cd-spiller, hanskerom-området, og ukjent sted passasjerside.. Demonterte litt nedover midtkonsollen da jeg bytta cd-spiller, ga seg etter det.. Ellers høres det noe fra hanskerom-området en gang i ny og ne, (kan fort gå et par uker mellom hver gang). Men har ikke blitt plaget av det såpass at jeg har spurt møller. Siter Nå - 2007 Golf V TDI x - 1991 Volvo 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Knirkende interiør ble standardutstyr i vw f.o.m midten av 2000-tallet. Bare sammenligne golf 4 og golf 5 så ser du det :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg