Gå til innhold

Bil forslag? 4/5 seter, kanskje cab?

Ranger emnet

baggern

Anbefalte innlegg

Heisann, 17 åring.

Var innom her for og lete etter en første bil, det var sånn halveis vellykket.

Ble litt mer introdusert til forskjellige biler og hva jeg burde se etter osv..

men trenger forsatt hjelp, når jeg ser på bil setter jeg max søket i penger på 120 000.

Ganske dyr ungdomsbil, men jeg har tenkt på og ha en skikkelig bil jeg kan storkose meg med og ha en god stund.

her er kravene jeg stiller til bilen.

- 4/5 seter

- kan registreres på norske veier (åpenbart sant?

- sporty utseende, gjerne litt "exotisk" som dama mi kaller det...

Her er en annen liste som kunne vært fint og ha med, men som ikke er ett must da.

- noe plass til bagasje, da jeg står på skateboard og snowboard og er på mye turer med gutta

- 4 dører kunne vært fint, men absolutt ikke noe must.

- 4x4 hjuls trekk hadde vært cool, men ikke noe must.

- el vinduer (de fleste har vel dette uansett?)

Så det jeg leter etter er vel en, kul ungdoms bil til 100 000

som har litt plass og er en perle og se kjørenes på veien;p

Jeg har også veldig lyst på cab, tenkte på mitsubishi eclipse spyder cab, men er usikker på plass til bagasje med denne.

noen som har erfaring med den?

Edit: når det gjelder min smak av biler, skal en bil være plain og lekker, ikke noe klistremerker eller noe sånt..

kanskje en spoiler, biler som denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22257522

Hadde vært perfekt! men den har altså bare 2 seter, lambo og ferrari er også sinsykt gode valg, men disse bilene har jeg ikke råd til! (hvis ikke noen idioter har bestemt seg for og selge dem for 100 000 såklart :p)

Takk for nu, håper på mange fine svar.

hjertelig hilsen baggern :m'm:

Endret av baggern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på 3000gt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=19612402

Men er ikke denne veldig dyr i drift?

VR-4 med 3 liters V& og twinturbo, brukar rundt 0,8-0,9 på finkøyring/longkøyring. _FINKØYRING_. På aktiv køyring? He-he-he.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kall meg retard men.

0.8, 0.9 liter på mila?

Korrekt. Og deletilgongen er ikkje allverda god. Forsikringa derimot er kraftig høg, med mindre du har eindel bonus.

Bilforumet.no

I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du 3000gt kommer til og være ett godt valg?

siden jeg vil ha 4/5 seter, cabroilet med litt plass til bagasje?

3000GT er ein 4-setar, men bakseta er i grunn berre ekstra bagasjeromsplass. Er _svært_ ubehagleg å vere ein vaksen mannsperson, eller long i beina i bakseta på ein slik bil, sjølv om det er snakk om berre ein halvtimes tid. Er mektig imponert over kor liten plass det er i baksetet, til trass for størrelsen på bilen. Du kan godt ha plass til to-tre små bager i bagasjen, skateboard, om du skal ha ein liten basskasse i bilen, men skal du ha ski, og snøbreitt i bilen, må du nok slå ned eine setet, og la det gå litt inn i kupeen. Desse bilane er koslige å køyre, behagelige, men kan drage litt drivstoff om du er hard på foten, og det er ein tung bil. Det finst mange fleire, betre alternativ til ein allbruksbil, etter min meining. Plass er mangelvare i b ilen, ikkje tru noko anna. Hehe.

Bilforumet.no

I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider