Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe - flytter til USA til sommeren

Ranger emnet

Soldat2000

Anbefalte innlegg

Originally posted by RX-7

Prompelyden du liksom...he he. Da har du hørt feil!

Den rosa som var på drift day hadde ikke prompelyd da, den hørtes ut som en støvsuger som gikk på 400volt eller noe, den hadde litt tøff lyd.

Men de eldre høres ut som en kjempepromp gjennom en grisetrang jomfrufisering. :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Den rosa som var på drift day hadde ikke prompelyd da, den hørtes ut som en støvsuger som gikk på 400volt eller noe, den hadde litt tøff lyd.

Men de eldre høres ut som en kjempepromp gjennom en grisetrang jomfrufisering. :)

'

Hmmm...er ikke helt enig det altså... Har disse bilene vært helt standard?

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

'

Hmmm...er ikke helt enig det altså... Har disse bilene vært helt standard?

Nei, det er mulig de ikke har vært helt standard, men en motorlyd som det er verdt å framheve er det neppe i de bilene.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hjalp jo veldig :) Blir jo bare vanskeligere å velge. Men en ting er sikkert. Jeg vil ha en sportsbil, ikke en SUV eller truck. Lexus SC serien er jo rå, og Eclipse har jo 4-hjuls trekk. Masse å velge i her ja.

The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't

we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MartinK

Takk for alle svar. Og ja, ae86 hadde vært greit i norge, men der borte koster de jo langt under 1000 dollar. Jeg bruker så mye jeg har råd til på bil i usa. Når jeg kommer hjem må jeg jo sikkert 'nedgradere' uansett. Sjekk denne 240sx:

http://www.nissaninfiniticlub.net/photopost/showphoto.php?photo=1428&password=&sort=1&size=medium&cat=500&page=

Synd at de kommer med 2.4 liters motor med 155hk istedet for 2 literen på 200 her. Holder uansett, og hvis ikke koster det ca. 2000 dollar for et greddy oppsett til 280+ hk :) Dette kan bli morro!

240sx har en ka24 blokk som yter noe dårligere enn den europeiske 200 s14 med SR20 og s13 med CA18... Amerikanerne vil jo ha volum, ikke små turbosaker. Du får jo uansett tak i frontcut borti der til under $1000 hvis du vil mekke litt selv.

Du kan jo heller gå for en Nissan Sentra (Sunny i Europa), de er rimelig fete... ikke så dyre heller, men da kan du jo skaffe en SR20DET som kan komme godt over 300 hester hvis du vil piffe den opp litt :) Finne haugevis av styling og trim til de bilene borti der.

Eller, ta med en europeisk Almera over til statene, og selg den. De er noe ettertraktet da de ikke har en tilsvarende modell. :) Da når du jo snart prislappen på en skyline :rolleyes:

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikter meg inn på enten MR2 Turbo eller en 240sx. Får jo en flott styla 200 hesters MR2 til godt under 8000 dollar. 1000 oppgraderer motoren til 300hk+ Standard kjører denne 0-100 på 5.9sek. Rett under 5 med 300! Jeg tror jeg har bestemt meg :) Så jo MR2'en nettopp på Autofil. Flott og pen bil.

Martin

The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't

we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

Lenke til kommentar
Del på andre sider