16vturbo Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 du tenker på å ta 12v rett på koblingen fra tenninga? jepp ;) på den lille ledningen på starteren. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzy Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 jepp ;) på den lille ledningen på starteren. Har målt litt, og har kommet fram til at starteren må være død.. heldigvis så har jeg fortsatt den gamle motorn så jeg kan ta den i morgen ;) takker for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Har målt litt, og har kommet fram til at starteren må være død.. heldigvis så har jeg fortsatt den gamle motorn så jeg kan ta den i morgen ;) takker for hjelp! ingen årsak ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzy Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 nei, på tide å revive denne tråden igjen :P Problemet nu er at bilen ikke lader batteriet i det hele tatt :S Polene på dynamo'en er henholdsvis B+, + og -.. Etter det jeg har skjønt er B+ der batteriet skal på, men spm er da om jeg skal koble batteri på der, og kabel ut til starter etc på +, og minus på -? og hvor skal jeg da gjøre av ledningen til lampa? (blå/hvit kabel) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg