Terjeo Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Skal bytte toppdekselpakninger på en Y32SE Hva trenger jeg av deler annet enn pakningene? Har lest litt rundt, men får oppgitt forskjellig av alle nesten. Er det bare 2 pakninger og 16 o-ringer jeg trenger? Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Skal bytte toppdekselpakninger på en Y32SE Hva trenger jeg av deler annet enn pakningene? Har lest litt rundt, men får oppgitt forskjellig av alle nesten. Er det bare 2 pakninger og 16 o-ringer jeg trenger? du trenger 16 o-ringer. Mener på at det er 2 pakninger på y32... på x30xe er det 4 på toppdekslene. Ring på opel å hør! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Tenkte jeg skulle stikke en tur opp der i morra :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg