Mandel Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 nå fant jeg igjen et eksempel på noe jeg har gått og lurt på i snart 3 år, hva pokker er dette, og hva er det godt for+?????? Har kun sett det på biler fra Usa, og det ser rett og slett forkastelig ut :D!!! takk for svar Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 de bruker det for å unngå steinsprut ved mye motorveikjøring så vidt jeg vet.. kanskje praktisk og alt det der, men det ser jo rævva ut... puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Hindrer steinsprut og fluer og drit fra å havne på lakken. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Det mest fornuftige eg kan komme på må vere at det skal vere beskyttelse mot steinsprut! Men det såg særdeles upassande ut....:D Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 synes dette er en good del styggere enn steinsprut da! :rolleyes: Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Det blir vel som å kjøre med setetrekk. Når bilen skal selges tas setetrekkene av og den nye eieren får nyte godt av at orginaltrekkene er fine... Dette fronttrekket kalles forresten for bh og er nok mere populært i USA enn her på berget :usa: Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Jeg har sett bare "panser-spoiler" på HiAck og masse US-trucks. Da heter det for BugJump :) Hensikten der ligger vel i navnet ;) Et PENERE alternativ til BH er klar folie som flere og flere setter på nå om dagen. Blir som de gule taxiene som kles i gul folie. Men brukes "kun" på frontparti og ev. kanalene/nederst på døra... Biltema har forresten klar folie til å klistre rundt nøkkelhullet... *pjaktisk* mvh Trond Viggo c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 De to klaffene på panseret lager nok sikkert nok turbulens rundt fronten på bilen til at insekter ikke treffer ruta, hvis du kjører et sted med usannsynlige mengder med insekter, kanskje i nærheten av sumpene i florida, så er det sikkert ikke så dumt å ha en sånn bh på bilen. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Tror jeg heller tar å lakker panseret en gang i året enn å kjøre med det stygge greia der... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 BH'n har negynt å komme i tyskland også så vidt jeg har sett.. syns faktisk det kan se tøft ut på enkelte biler jeg..hehe.. hatt det på fram til treff og slikt.. tatt det av når man kom fram.. sparer mye vask av fluer da :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by NoLimit Tror jeg heller tar å lakker panseret en gang i året enn å kjøre med det stygge greia der... :rolleyes: Du driter penger,ja?:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 de bruker noe lignende noen ganger i supermotardløp og crossløp også. da slipper en å ødelegge nummerplata osv så lett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Du driter penger,ja?:D Nei jeg driter ikke.. men jeg har dem på trær utpå her.. Jeg legger i frø annenhver sommer.. :rolleyes: Så dyrt er det da ikke å lakke et panser.. heller det enn å kjøre med den stygge greia der som sagt... Men nå får du den jo som blank folie og da blir det en helt annen ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Du driter penger,ja?:D Penger er papir, og trær har vi nok av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by NoLimit Nei jeg driter ikke.. men jeg har dem på trær utpå her.. Jeg legger i frø annenhver sommer.. :rolleyes: Så dyrt er det da ikke å lakke et panser.. heller det enn å kjøre med den stygge greia der som sagt... Men nå får du den jo som blank folie og da blir det en helt annen ting :) Hvis du skal lakke panseret år etter år så blir det jo en farge forskjell etter noen år....å da blir det dyrt hvis du har en spes lakk.....!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg