Gå til innhold

hva pokker er dette??

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Jeg har sett bare "panser-spoiler" på HiAck og masse US-trucks. Da heter det for BugJump :) Hensikten der ligger vel i navnet ;)

Et PENERE alternativ til BH er klar folie som flere og flere setter på nå om dagen. Blir som de gule taxiene som kles i gul folie. Men brukes "kun" på frontparti og ev. kanalene/nederst på døra...

Biltema har forresten klar folie til å klistre rundt nøkkelhullet... *pjaktisk*

mvh Trond Viggo c",)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to klaffene på panseret lager nok sikkert nok turbulens rundt fronten på bilen til at insekter ikke treffer ruta, hvis du kjører et sted med usannsynlige mengder med insekter, kanskje i nærheten av sumpene i florida, så er det sikkert ikke så dumt å ha en sånn bh på bilen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH'n har negynt å komme i tyskland også så vidt jeg har sett..

syns faktisk det kan se tøft ut på enkelte biler jeg..hehe.. hatt det på fram til treff og slikt.. tatt det av når man kom fram.. sparer mye vask av fluer da :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Tror jeg heller tar å lakker panseret en gang i året enn å kjøre med det stygge greia der... :rolleyes:

Du driter penger,ja?:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Du driter penger,ja?:D

Nei jeg driter ikke.. men jeg har dem på trær utpå her..

Jeg legger i frø annenhver sommer.. :rolleyes:

Så dyrt er det da ikke å lakke et panser.. heller det enn å kjøre med den stygge greia der som sagt...

Men nå får du den jo som blank folie og da blir det en helt annen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Nei jeg driter ikke.. men jeg har dem på trær utpå her..

Jeg legger i frø annenhver sommer.. :rolleyes:

Så dyrt er det da ikke å lakke et panser.. heller det enn å kjøre med den stygge greia der som sagt...

Men nå får du den jo som blank folie og da blir det en helt annen ting :)

Hvis du skal lakke panseret år etter år så blir det jo en farge forskjell etter noen år....å da blir det dyrt hvis du har en spes lakk.....!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider