Mandel Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 ikke om man pusser ned og grunner med orginal grunnings farge Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Kommer ikke 300ZX til Nissan med noe sånt originalt? Syns huske jeg har sett den med en sånn svart front.. Chrysler Sebring også? Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by Adnoh ikke om man pusser ned og grunner med orginal grunnings farge tror han mente i forhold til resten av bilen... blir nok det om du lakkerer panseret hvert år ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Diesel-pansret til Rekord fungere vel også som en slik bh? :D Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Er vel noe a la dette Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by NoLimit Nei jeg driter ikke.. men jeg har dem på trær utpå her.. Jeg legger i frø annenhver sommer.. :rolleyes: Så dyrt er det da ikke å lakke et panser.. heller det enn å kjøre med den stygge greia der som sagt... Men nå får du den jo som blank folie og da blir det en helt annen ting :) Nå er vel panseret noe av det dyreste man kan lakkere på en bil..? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Hva med å lagd det gjennomsikti istede for svart? Kanshe ikke så dumt igrunn :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Dette er veldig utbredt i USA, og omtales som "Car Bra" eller BH som det også sies her... Selv om det ikke er pent, er det kjekt hvis man kjører mye på highway'en i USA, og spesielt under dårlige værforhold... Alle MX5'er og andre japsesportsbiler fikk slike på 90-tallet.... Har sett Supra, MX5, Eclipse osv med slike jeg... Men det er klart å foretrekke et slikt "klart folie"... Men spørsmålet mitt er... Er det dermed umulig å se at det ligger et folie på fronten, eller ser det bare halv-proft ut? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by Integrale Penger er papir, og trær har vi nok av Penger er laget av bomull :D Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Men, det føles veldi som papir :D å brenner i lommboka.. så man sku tru det va papir.. dog det ikke er flammer.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Har sett noe lignende som ligger bare på panseret. En Passat her i Tromsø som hadde det. Ellers så er det veldig populært med sånn panser-beskyttelse(?) i Hellas. Har sett det på veldig mange biler der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg