Gå til innhold

Hvor mye må være igjen av bilen før man får vrakpant?

Ranger emnet

steinar

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal presse god golfen min flat straks - men jeg lurer på en ting - hvor mye må jeg la være igjen av bilen før det klasifiserer for vrakpant?

Har jo lyst å strippe den for alt av brukbare deler før jeg casher inn 1500 penger :D

Holder det å komme med karoseriet? Uten dører og alt - bare skallet rundt bilen liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levert helt ribba tomme skall flere ganger. Til og med kappa av taket på en 760.

Folk _SIER_ at man nærmest kan skjære ut biten hvor rammenr er stanset inn/ og eller den plata som er poppet på, men jeg tar DEN med en spade salt...

Vil gjerne se det på trykk...

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sku alt som går an å skru, men ikke kapp vekk noe.

Vil du det bør du først forhøre deg hos hugger`n, men ikke alle godtar det.

Mye bedre å spørre først så får du hvertfall vrakpanten.

...men man hugger vel ikke Golfer. Bruk restene opp i bilcross først!

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by steinar

blir de sinte på vrakern hvis jeg triller den opp og skrur av hjula før jeg gir den fra meg ? :D

skarru vrake golfen:) har du noen deler til meg eller:).. hehe..

har du fin hattehylle? er de "dummy" knappene i dashbordet ditt slakke eller sitter de stramt?

:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

skarru vrake golfen:) har du noen deler til meg eller:).. hehe..

har du fin hattehylle? er de "dummy" knappene i dashbordet ditt slakke eller sitter de stramt?

:)

Hattehylla mi har 2 stygge 6x9 ere i seg - så den er lite verdt, du får komme ned og hente knappene hvis du vil ha - de sitter fint tror jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider