Skody Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 hehe... de få FINE Celicaene i norge er møkkdyre, og de som er opprusta, nedkjørt, innbulka og utpult er dyre de og! :-( Jeg ga 10K for en '75 1600ST i 1998, og den var så tvilsom at jeg returnerte den(!). Selv har jeg en '74 KE20 Corolla KE20 og TE27 Vet av noen få slike og de er og dyyre(5 laken for en rusten corolla uten skilt). Er litt det at de byner å bli veteran. Samme som med Kadett C, Escrot mk1 og Golf mk1 GTi. ++ jaja... vi talas c",) *drømme* Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 De er tøffe de gamle Corolla Cupeene også da! Hærlig med Rally versjonene med skjermutbyggere!!:D Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg