Robern Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Er det noen som har noen bilder eller kan forklare meg vordan jeg får sveiset sperre på en Golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 http://www.race.no/gir.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellboy-sas Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Går det ann å fjærne en sperre? Må jeg bytte hele driten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Da må du eneten plukka kassa ifrahverandre og bytte ut det som er sveisa, eller så må du bytte kassa rett og slett. Men, slikt tull er det ingen som gjør veitdu. En bilcrossbil SKAL ha sperre for å gi mest mulig morro for pilot/publikum. :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellboy-sas Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Tips til sakte kjøring eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Er ikke no problem å kjøre sakte, men helst ikke kjør med full sving. Det bryter noe jævli. Men, ellers er det da ikke noe problem. Tror selgeren av den bilen har ordlakt seg litt voldsomt, iogmed att du trur den kommer til å falle frahverandre så fort du kjører igang på gårdsplassen eller lignende. Ingen fare, men bruk fornuft. Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Når du er på banen regner eg med du kan ha bånn gass på full sving uten at det gjør noe slik eg har forstått?:) men dersom du kjører på asfalt i gangfart eller i depo må man være litt mer forsiktig? Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 stemmer nok godt det. Og, snurrer du rundt 180 grader på asfalten, vil jeg nok anbefale deg å ha inn clutch'n istedenfor å prøve å dra det inn med å gi full gass. Framhjulstrekk er endel skjørere enn en bakhjulstrekker når det kommer til drivverk (værtfall bakhjulstrekkere med litt størelse på motor orginalt) men man kjører fortere med framhjulstrekk i svinga. Er bakdeler og fordeler med framhjulstrekk som bakhjulstrekk. Så, da er det bare en smakssak det hele egentlig. Jeg har prøvd begge deler på bane, og jeg vil påstå att en framhjulstrekker er veldig lettkjørt i forhold til en bakhjulstrekker. Men, det med det skjøre drivverket er nok til att jeg holder meg til bakhjulstrekk ei god stund til fremover... :race Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Jeg har aldri rivd av en drivaksel på noen av Golfa jeg har kjørt, men har derimot rasa 2 stk girkasser pga for dårlig sveising. Skulle kjøre på gardermoen en gang i fjord og endte opp med at det lå igjen deler av girkassa på startplata! Hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robern Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Må mann ta ut girkassa for og få til å sveise sperre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Nei, skal ikke måtte det på en Golf. Sjekk bilder på http://www.race.no om hvor drivverket sitter i kassa, så får du ta en vurdering på det.. Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegadti Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 hvis du vil sikre stikkakslingene kan du bore et hull i toppen av dempertårnet og et i nedre skål på fjærbeinet å fest en kjetting i mellom, husk at det ikke tar borti hjulet og at du presse opp fjærbeinet litt siden dette skal forhindre full utstrekk på demper og rive drivknutene til helvete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.