yodawgyo Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 hallau. idag har jeg fiksa litt på sierran min, satt på litt større eksos og powæfilter:) men når jeg skulle skru av luftfilterboksen, så kom det et problem. måtte ha av hjulbuen for å nå en skrue, så det gadd jeg ikke. tok en råsjangs og reiv det av. lurte bare på om det går an å eu-godkjenne med powerfilter? eller må jeg ha på det orginale? en annen ting jeg lurer på er - oppå toppen så er det en liten slange som går inn i luftfilterbokse, tok ut denne og merker at denne suger inn luft. tenkte smart og satt på et mopedpowerfilter på den, funker dette? og er det kjøling til veiva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Den "veivkjølinga" er Veivhusventilasjon eller åndinga som det kalles. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yodawgyo Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 ahja, okay:) tror du det funker å ha den sånn? med en slange og et lite powerfilter på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 DEt er ikke helt hendig med ett mopedfilter der, motorens skal puste inn og ut det, og det kan bli sausa inn me dolje og bli tett, monter heller en catchtank med fiolter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yodawgyo Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 ah. får ta det av da. på den gamle sierran sto det bare åpent uten noe slage eller noe, kan det være farlig? kan den suge inn ureinheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Søk på ordet veivhusventilasjon og du skal bli vis! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Borr ett hull inn i resonansboksen og stapp slangen inn der. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yodawgyo Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Jaa, det var ingen dum ide, einar. takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg