Skody Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 sier bare http://www.ringmini.de jeg... Ellers er jo V8 dagligsdags i Mini... Mini Clubman with Rover V8 engine This beast has been around for a while now, but it's performance is still shattering! Runs on Methanol Jeg får ikke bilde her så kan være en annen, men jeg har et Drive fra 2000 med en 400bhp twinturbo V8 Minor!! http://britishv8.org/swaps/morris.htm najs (",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vil man kunne få noe slikt godkjent i Norge? Mini med civic v-tec motor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Alt er mulig. Er jo bare å gjøre det grundig. Han som bygde vtec-ringminien har jo bygd flere slike. Hundkojan ble solgt til en i Adenau for 3-4(?) år siden, regner med at den var gategodkjent. Bilbyggern brukte den som fanden selv på ringen. Trukke han er så dum at turde det uten at alt var i orden. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ringminien eies av en eller annen kar som ikke bor i adenau, men bilen står der hos foreldrene hans. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Takker for utfyllende opplysninger. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Er en som heter christian som har en vtec mine, men han har ikke fått godkjent den ennå.. Han holder på å bygge den om siden sporvidden er forskjellig foran/bak fra en original mini.. Men er flere minier som er godkjent med en suzuki swift gti motor med turbo. Og en pickup med 4wd i tillegg.. er rått Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka_kirvisnjemi Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hvorfor ikke bare bygge en skikkelig v8 mini. Denne tar 0-100kmt på 2,232 sekunder.ifølge miniworld bladet 6,2L V8 men har nå skiftet motor til en 7,2L. dumt med 600hk til i en bil som veier litt over 600kg. drømmebil nr.1 AHHHHHH! Siter pøls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 http://www.ringmini.de så han her på ringen i fjor sommer...artig bygg Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg