Gå til innhold

Katt problem

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by dr.enos.pork

En kompis av meg holdt katten over motoren mens han rusa den ganske bra.. Ble brått slutt på katter som gikk på bilen.

sto alle kattene i nabolaget rundt og så på da eller? så dem fant ut at dem ikke tørte å prøve selv? :D

hehe..

masse gode forslag her ja..

De jævla dritkattene altså... :mad:

Er vel spesielt nå om vintern dem sitter på panseret.. er vel varmt der.. men må finne en løsning.. lukter jo ikke akkurat godt utpå her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

syns det er helt greit jeg..

og den revehale tråden var en del å gå over grensen..

:rolleyes:

Har også problemer med katter som går på panseret med de skittene labbene sine. Har egentlig ikke funnet noe som hjelper så jeg har slutta og parkere i garsjen. Kan ikke bruke appelsin skall eller noe sånt elektrisk fordi, jeg parkerer i fellesgarsje.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skader katten..

Hvorfor ikke bare kjøpe den sprayen i en dyrebutikk?:eek:

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa helte white spirit i ræva på katta, da den fløy å skvetta rundt på huset våres..

Det som må ligge til rette for å gjøre dette:

- Du må ha en medhjelper

- Du må ha white spirit

lol

Kan tro det svidde GANSKE bra i anus, og den katta kom aldri på tomta våres mer, det skal også sies att jeg har aldri sett en katt sprinte så FORT igjennom en tornehekk før :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en liten pittbul, den holder sikert katten og biltyven vekke...

Ellers så selger mange dyrebutikker ting for å holde diverse villdyr vekke. hør med di.,

Ang. det å skyte di så er ikke det så bra heller. Var en katt der eg bodde før. Midt på natten kom den og ulte, kriget med en annen. rett uten for soveroms vinduet mitt..

Løsning. åpner vinduet og knaller litt med luft geveret.. Katten uler masse mest hopper ca 1 meter rett opp og tar av.

Katten var vekke...

ulempe, Fyrte å i fra sengen da. damo låg og sov... Mislikte sterkt att eg vekket ho med å skyte på katte. blei ikke noe på meg den uken nei... :(

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jeg putta deler av katta inn i potta en gang.... Holdt seg unna da. Katta ble svart :)

*Sennep i ræva - Katta løper til den dauer

*Steining- Pappa kaster stein etter kattene som skvetter rundt huset. Hjelper det.

Jeg hater folk som kjøper seg katte, for så å la den løpe rundt veggene til naboene! Skal man ha husdyr så steng dem inne i et bur..... Eller aller best! Kjøp gullfisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider