soundstyle88 Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Er snakk om en audi A4 1.8 T, den fusker uansett hvor kald eller varm motoren er fra 2500 og til 3000 omd. Etter dette går den smood og bra. Hørt rykter om at det er luftmengemåleren som er skylden! Stemmer dette? :O Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 er vel ikke lett å si at det er feilen, ut i fra din beskrivelse. Men det er jo et sted å begynne... Ellers er jo plugger også "forbruksvare", sammen med coiler. Se om noen i ditt distrikt har en til overs å låne bort, så får du jo fort bekreftet/avkreftet om det er feilen. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 funnet ut av dette enda eller? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Andre Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Om det er lmm måleren, så kan ein lese ut ER verdier via diagnoseutstyr. Holder ein knapp på tenningsforsterker. Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Overslag i pluggkabler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Om det er lmm måleren, så kan ein lese ut ER verdier via diagnoseutstyr. Holder ein knapp på tenningsforsterker. tenningsforsterker? hehe Jeg venter på å få vag kontroller. skal sjekke det da, er når turboen kicker inn ved at den ikke fusker, regner med at det luft eller bensin tilførsel som er feil, kan jo også være tenninga :O Tror og håper det LMM :) Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 jaja, har endelig fått ræva i gir jeg,hehe. Tok vag-kontroll på bilen min, fikk da opp at LMM var gåen, kjøpte en ny fra ebay til meget lav pris, og vips så var motoren frisk igjen og fusker ikke lenger ved 2000-3000 omdreininger :D Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 har du link til ebay der du kjøpte ny LMM? tror min er gåen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 jeg har en spiller ny til AEB delenr slutter på 471A liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanlop Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 har du den forsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Ja hvis det er meg du såør så har jeg den fortsatt. Koster ny orginal 3600 på møller men denne er kjøpt fra utlandet betalte 1200 for den , kun kjørt 2 km med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg