bjorke Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Ja,husk det!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Det er lagra på harddisken!!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Takk for at du sa fra... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Får gå å sette seg i sofan nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
900i-2.1 Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 irriterende ramme rundt bildet. Tror vi kan VM-stillinga og adressen til tv2.no/rally nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Hu kommentator-dama kunne jeg fint klart meg uten. Hu var helt forferdelig:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Og det verste av alt, hun er sannsynligvis fra Haugalandet.. Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Frode H. Og det verste av alt, hun er sannsynligvis fra Haugalandet.. det stemmer... sjoldastraumen mener jeg på.. og hun bør vel kanskje erstattes av noen med litt mere erfaring når det gjelder rally. Hun virka jo litt ustø når det gjaldt både hva hun skulle spørre om, og hvordan hun skulle gå frem. Det ble en del snodige spørsmål, og en del flaue pauser og småprat innimellom... Hun var jo også på plass under Dakar'en i januar, og gjorde vel ikke noe særlig bedre figur der så vidt jeg vet (jeg fulgte Dakar'en på eurosport, da de hadde litt bedre dekkning enn tv2). Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
900i-2.1 Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hun gjorde det flaut å være norsk. For øvrig etter min mening enda en dårlig rallysending fra TV2. Klarer ikke å holde oss oppdatert, og ikke å lage noe spenning. Samme med lørdagens sending; til å være en halvtimes oppsummering av en rallydag syns jeg det er altfor mye unødvendige intervjuer som ikke omhandler det som har skjedd i løpet av dagen. Kunne med fordel putta alt det i en egen bolk f.eks. før sammendraget, er interessant i seg selv, men ikke når man er interessert i å se rally. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Jan Erik Larsen hadde gjort en bedre figur i feltet enn hun vestlendingen som soset rundt der. Hun var helt forferdelig, og stammet og tok lange pauer mellom hvert ord... Akkurat som Guro Fostervold, som alltid bommer på ordene... Hvis TV2 skal ha en person til å dekke noe så stort foran mange tusen seere burde de bruke en litt mer profesjonell person, gjerne mannlig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Greit med mye dekning, men det ble alt for mye prating, og alt for lite bilkjøring. menmen.. helt klart et steg i riktig retning. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 En ting jeg har reagert litt på : Er det virkelig nødvendig med et WRC-rally i Norge?? Ærlig talt, det er allerede rally i både Finland og Sverige, og jeg mener at det ikke er nødvendig med enda et nordisk rally. Bare fordi vi har en verdensmester mener jeg at vi ikke kan komme og kreve å få et rally, noe som jeg har fått inntrykket av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hentet fra http://www.norsk-rally.com Norsk-rally.com Er særdeles enig. Det er tydelig at det hadde vært på sin plass med litt mere folkeskikk, samt kanskje litt mere kompetanse. Etter hva jeg husker så kommenterte WRC Radioen alle de norske mediene TV2 burde skjerpe seg Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Jens En ting jeg har reagert litt på : Er det virkelig nødvendig med et WRC-rally i Norge?? Ærlig talt, det er allerede rally i både Finland og Sverige, og jeg mener at det ikke er nødvendig med enda et nordisk rally. Bare fordi vi har en verdensmester mener jeg at vi ikke kan komme og kreve å få et rally, noe som jeg har fått inntrykket av... Ja, rally er har vokst stort i Norge di 5 siste åra. Tenker ikke bare internasjonalt men også nasjonalt. Grunnen til det er anlegget på rødberg, Finnskog rally. Alle som vet litt om rally hjemme i Norge vet at dette er fine arenaer. Også har dem rikelig med snømengde som regel ;) Jeg vil heller ha ett Vm Rally på Finnskog eller på Geilo enn ett OL i Tromsø. Grunnen: Dem har anlegg for det :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 TV2 sine sendinger er nok oppsatt en del etter de live sendingene som WRC begynner med senere i sesongen. Det er klart det ikke ble helt topp idag, men når alt blir live, og vi får se rallybilene ute på etappene innimellom istede for sånt som vi så idag så blir det noe helt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg