Ælen! Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Hei. I natt kom jeg ut for å kjøre på et Rådyr, og fikk knust lykt, bøyd panser og skjerm. Hvordan er dette med tanke på at jeg har del kasko i gjensidige. dekker de skadene siden det er vilt? Var noen som sa noe om at forsikkringa dekker det uten tap av bonus siden der er ett vilt dyr, men har mine tvil siden jeg bare har del kasko. Noen som vet dette og kan svare meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 http://www.google.no er en fantastisk side: http://home.online.no/~kpinaas/vilt/fallv.htm Hva forsikringsselskapet ditt dekker kan bare de svare deg på, og de har som oftest en telefon! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 om du ikke har fått det med deg så er det pinse og helg så regner med forsikrings selskapene har fri, evt om de har en telefon åpen i helgen så koster dette nummeret sikkert alt for mye. Det er derfor jeg spørr her og håper på å få svar fra noen som kan svare meg sakelig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Det var et sakligt svar, har du prøvd å ringe de? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 (endret) har ikke prøvd å ringt, da jeg ikke ser at det haster så alt for mye kan jeg vente til tirsdag når de har åpent. Edit: Prøvde å ringe 03100, men det var ingen bemanning på telefonen. Bare automatiske svar. Endret Mai 22, 2010 av Ælen! har ringt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 jakta rådyr med A3'n. fikk noe tilsvarende dine skader. Bilen ble retta opp for 49700, som kosta meg 1500 i egenandel. men jeg hadde full kasko hos if. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg