Gå til innhold

FurZ's første Audi A4 1.6 !

Ranger emnet

FurzA4

Anbefalte innlegg

God dag alle Audifans!

Som mange andre her inne har jeg også sittet å lest om andres A4'er og sikla på bildene dems. Og for en kort stund siden fikk jeg min egen Audi. Det er en 1997 Audi A4 1.6 Sport (Fartsdemonen blir den kalt). Her er noen bilder:

IMG_0481.JPG

IMG_0480.JPG

Sportseter:

IMG_0479.JPG

IMG_0478.JPG

IMG_0477.JPG

IMG_0476.JPG

Det her er foresten originalfelgene på bilen da den ble kjøpt:

IMG_0475.JPG

IMG_0473.JPG

IMG_0470.JPG

IMG_0474.JPG

Jeg lurer på om noen vet om hva forskjellene på Sportversjonen er? Og har noen noen ideer om ting som kan bedre utseende på bilen, vil ikke ha noen bil med noe rånerpreg, men noe litt mer "stilig" kanskje? :P

Har noen også noen idè om hvordan man får gummimatter til å ligge stille, og ikke flyte rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bedre utseende på bilen ville jeg nok startet med senk.. Så noen gromme felger (18 eller 19"), fjernet emblem på bakluke (A4 og 1,6), tone rutene og lakkert bilen helt ned.

Og personlig ville jeg kvitta meg med tre-imitasjonen på dashbordet og i dørene innvendig :blunk:

Jeg har tenkt på både senk og større felger. Men blir det ikke veldig ubehaglig med så store felger på den bilen? HAr ikke så mye kunnskap på området :P

Tre-imitasjon sier du? Jeg liker å kalle det teak, og den blir nok der den er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bare tsq som har noe med sport ja. du har jo s line også.

men da skulle den vært litt lavere også. sport seter osv er bare ekstrautstyr man bestiller ved kjøp.

den har nå sportsseter og nydelig 3-eiket ratt da:) jeg vil også haangry2 kan jo være det er det forrige eier la i sport, er vel bare 1.8TSQ som har sport i navnet? eller står det "sport" i vognkortet ditt eller noe?

Andersen-audio

Play it loud and die trying

---------------------------------------------------------------------------

VW corrado g60 Lysholm

Audi a4 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider