MindViruz Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 (endret) Hei. Jeg har en Suzuki Baleno 1.3 med forhjulsdrift fra 1997. Den har en god stund oppført seg slik at når jeg løser den i første gir, fra stillestående så rister den noe voldsomt da clutchen har fått litt tak. Det gir seg når clutchen er sluppet helt opp. Er jeg litt forsiktig når jeg løser den, går det vanligvis bra, men gir jeg littegrann trøkk når jeg skal løse den, så rister det noe voldsomt vanligvis. Det er kun når jeg løser den fra stillestående jeg opplever dette problemet. Noen som har noen idè om hva det kan være? Alle tips er hjertlig velkommne :) Endret Mai 22, 2010 av MindViruz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 dirrer det i pedalen og? min carisma hadde samme problem.. viste seg at metallrøret utløselageret sklir på hadde knekt rett av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MindViruz Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Hei :) Nei, det dirrer ikke i pedalen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg