Gå til innhold

Tar du ut CD-spiller fronten når du parkerer?

Ranger emnet

Slim!

Tar du ut CD-spilleren når du parkerer?  

124 stemmer

1. 1. Tar du ut CD-spilleren når du parkerer?

• Ja (0-1500,-)
      8
    • Ja (1500-2500,-)
      9
    • Ja (2500-5000,-)
      31
    • Ja (<5000,-)
      9
    • Nei (0-1500,-)
      8
    • Nei(1500-2500,-)
      12
    • Nei(2500-5000,-)
      18
    • Nei (<5000,-)
      29

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har sett inn i en del biler som har stilige cd-spillere sittende i bilen med eier langt unna. Det finnes jo folk som knuser vinduet pga en tier som ligger i setet så når du har noe som ser såpass dyrt ut skal du vel ikke være mer enn uheldig før du mangler et vindu og CD-spiller.

Har satt opp en poll hvor jeg lurer på hvor dyr spilleren din er og om du tar den ut (ta den med, låse den inn i hanskerommet eller gjemme den f.eks under setet blir det samme. Ute av syne ute av sinn.)

(Tallene i parentes bak Ja/Nei er prisen på spilleren)

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg bor på oslos bedre østkant, ser jeg det som lurt å ta med seg fronten når jeg skal vekk fra bilen.. egentlig hele spiller, forsterker osvosv, men.. det blir litt slit, så.. jeg holder meg til å ta med meg fronten..

har forresten akkurat hatt inbrudd i bilen, og hadde det ikke vært for at jeg hadde med meg fronten inn, hadde nok spillern min vært borte, vil jeg tro..

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar den alltid av når jeg er rundtomkring i distriktet og kjører.

Men er det noen som rapper noe her, så er samfunnet så gjennomsiktig at det blir lynvisitt til tjuvradden i selskap med mr. halvautomatisk hagle... :D

Ellers så er låst garasje og alarm alltid kjekt å ha.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar ikke av fronten.. gjorde det før..med en gang jeg fikk spilleren.. men nå gir jeg F.. håper på at bilen ska bli bøffa en dag oxo..

lyst å bli kvitt den..hehe!!

men.. jeg låser alltid bilen da.. sentral lås med alarm!!

men om det er noen i tbg området som har lyst å bøffe en bil.. si fra.. gi meg tid til å ribbe den litt først..hehe ;) lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider