Gå til innhold

Tar du ut CD-spiller fronten når du parkerer?

Ranger emnet

Slim!

Tar du ut CD-spilleren når du parkerer?  

124 stemmer

1. 1. Tar du ut CD-spilleren når du parkerer?

• Ja (0-1500,-)
      8
    • Ja (1500-2500,-)
      9
    • Ja (2500-5000,-)
      31
    • Ja (<5000,-)
      9
    • Nei (0-1500,-)
      8
    • Nei(1500-2500,-)
      12
    • Nei(2500-5000,-)
      18
    • Nei (<5000,-)
      29

Anbefalte innlegg

Tar den somregel ikke av fronten...vil noen ha spilleren eller noe annet tar de det uansett. De fleste biltyver og sånt pakk vet uanset at fronten ligger i hanskerommet:rolleyes: Det er heller ingen hemmelighet at folk stjeler kjente spillere(merker) fra biler, så drar de på nærmeste bilstereosjappe som stiller ut spillere, og tar fronten derfra...

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar den som oftest vek ja. har ikke SÅ mye verdi nå i dag. men dyrt nok å erstatte..-

Men blir jo dekket av forsikringen men uansett bedre om det ikke skjer!

Tja....En veninne av meg fikk innbrudd i bilen sin,knuste ruten. stjal gym beggen med sokker i. Noen 100 lapper i trenigs tøy kansje..

Ringe forsikring. jo da kunne dekke, men var egendel på 3000--(skiftet selskap da, men uansett)

Hva er vitsen med forsikring da ja...

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Fronten går ikke ann og ta av:(

Leste en test av spilleren og den blei slaktet pga dette (sony cdx 850mp)

Spiller ingen rolle det, etter som jeg har forstått holder det å ta med seg fjernkontrollen.. den er visst unik og går bare til din spiller, og så bruker du den vel til å taste inn personlig kode også?

Tar jeg helt feil nå eller? Iallefall det jeg ble fortalt da jeg vurderte å kjøpe 850'en selv, men valget falt på en Pioneer 9400.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Spiller ingen rolle det, etter som jeg har forstått holder det å ta med seg fjernkontrollen.. den er visst unik og går bare til din spiller, og så bruker du den vel til å taste inn personlig kode også?

Tar jeg helt feil nå eller? Iallefall det jeg ble fortalt da jeg vurderte å kjøpe 850'en selv, men valget falt på en Pioneer 9400.

Det stemmer det.. har samme spilleren selv ( foreløpig iallefall.....) og man må ha fjernkontrollen for å taste inn koden..

Ganske tragisk løsning egentlig da, hjelper meg fint lite å sitte med en fjernkontroll om cd-spilleren blir stjålet.. Hjelper også fint lite å tenke på at de som har rappa den ikke får brukt den.. Mest sannsynlig sitter jeg med knust siderute og "herpa" bil uansett.....

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk krs og ClusterOne!! Det visste jeg ikke! Har aktivert koden men har ikke tenkt på at man må ha fjernkontrollen for og taste den inn... Men hvis man ikke kan koden hjelper det vel lite om man har fjernkontrollen også??

Hva med hvis man skulle være uheldig og miste fjernkontrollen? Må jeg ha meg ny spiller da?? eller kan det bestilles ny hvis man viser kvittering?

*kanskje jeg skal begynne og lese bruksanvisning når jeg kjøper ting*

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider