stigare Skrevet September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Wow! Ble totalforandring med nye felger ja! :D MEGET pent! Tror jeg spotta deg på Lillehammer her en dag, umulig å ikke legge merke til ;) hehe takk for det :) Ja var på lillehammer på Tirsdag tror jeg det var. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilvy Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 hehe takk for det :) Ja var på lillehammer på Tirsdag tror jeg det var. :) Så deg! :D Skal du på vw audi treffet på Lillehammer i morgen? Hørte det var noe treff greier ved Fyksen :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Så deg! :D Skal du på vw audi treffet på Lillehammer i morgen? Hørte det var noe treff greier ved Fyksen :thumb Bedre sent enn aldri. Ja jeg var der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Interaction BBS LM look felgene mine er nå til salgs! Sjekk finn annonse for mer info: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24668708 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catokva1 Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Hei Får slenge meg på å si du har en vakker bil :) Sett deg på Lillehammer jeg også gitt :) Har nettop gått til innkjøp av en 2009mod 1,9TDI Touran selv.. Veldig god å kjøre.. Men lurer litt på hvor du har kjøpt, eller om du vet om hvor man kan få tak i LED lys til alt interiør og skiltlys:) Da har jeg hatt mitt første innlegg på forumet gitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 hei hva heter de forskjellige led pærene som er innvendig..? takk for evt hjelp:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zolve Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Går fint å chippe disse. Samme girkasse som i 2.0tdi. tåler maks 360nm. har chippet min som er kjørt 380.000km. fynker fint. chippet foresten selv, ganske enkelt. kjøper bare en kabel og ferdig tuningfil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg