kula91 Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 hei. jeg har en golf 2 1986mod. 1.6liters forgasser. men det er elektrisk bensinpumpe på den. så jeg får ikke lagd noe pottsmell med den. så lurte på om noen av dere veit om det vil funke om jeg kan lage en bryter på coilen så tenninga blir slått av med den og så pumpe gassen og så slå på coilen igjen? vil dette funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Om du har forgasser har det ingenting å si om du har elektriks eller mekanisk pumpe, men jeg tror aldri forgasserutgavene ble levert med el pumpe, det er nok singelpunktinnsprøytning du har. Tja, vil tro det funker. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 originalt på en 86 mod 1.6 forgassergolf så har man en mekanisk pumpe, som er drevet av en lobe på akslingen til oljepumpe/fordeler kan jo være at noen har montert elektrisk pumpe fordi selvsagt :) men. så til det jeg faktisk lurer på? hva faen skal du med pottesmell? det er jo bare fullstendig på trynet og smelle i potta. slik fjortiss opplegg. men, mulig jeg starter og bli gammal eller noe slik.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg