Gå til innhold

Video fra Porsche-treff på Våler

Ranger emnet


hmhaga

Anbefalte innlegg

Har lagt ut en liten videosnutt fra Porsche-/Sportsvogn treffet på Vålerbanen 7. September.

 

http://home.c2i.net/hmhaga/track

 

Det regnet bra, så gutta med Porsche hadde litt problemer med festet. Hehe, da var det gøy å kjøre 4WD stasjonsvogn :D

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hmhaga

Har lagt ut en liten videosnutt fra Porsche-/Sportsvogn treffet på Vålerbanen 7. September.

 

http://home.c2i.net/hmhaga/track

 

Det regnet bra, så gutta med Porsche hadde litt problemer med festet. Hehe, da var det gøy å kjøre 4WD stasjonsvogn :D

 

Sett alle videone dine! Ink vår :) på siden din! kjempe bra!

 

Keep em coming :D

:)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hmhaga

Har lagt ut en liten videosnutt fra Porsche-/Sportsvogn treffet på Vålerbanen 7. September.

 

http://home.c2i.net/hmhaga/track

 

Det regnet bra, så gutta med Porsche hadde litt problemer med festet. Hehe, da var det gøy å kjøre 4WD stasjonsvogn :D

 

 

jajaja... så fikk endelig dere litt glede også..

 

Neida, selv om det hadde vært tørt så hadde dere sannsynligvis fremdeles kjørt fra meg.... var min første tur på bane med 911'en

 

Selv om det var svineglatt med 2wd klassisk 911, så var det knallmorsomt og lærerikt som bare tusan.... det sladdet endel, ja... tok også en fin 360 grader snurr på den ene runden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joaols

hmmm.... så bare komentaren din om den barchettaen - TEIT!

Hehe, Barchettaen tilhører en kamerat av meg - så det var mest for å irritere han at jeg skrev den "teite" kommentaren :D

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joaols

hmmm.... så bare komentaren din om den barchettaen - TEIT!

 

Trokke du skal ta den kommentaren så seriøst. Kleng (som eier den Barchettaen) er kompis av Hans-Martin, så den er nok litt ironisk.

 

Jeg har selv sett Kleng med den samme Barchettaen frese rundt på Vålerbanen med et helt lass Ferrarier i helene og han dro sakte, men sikkert fra dem. Meget bra kjøring! :D

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår