bjorke Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hva mener dere er de beste rallyspillene til pc? Hva er verd å skaffe seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Samme lurer jeg på egentlig... Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Laster akkurat nå ned Colin McRae 3...er det bra? (Fant ingen andre kule:rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Jeg synes ikke det var noe særlig vaffal.. Synes 2'ern var bedre, men smaken er som baken.. Noen andre bilspill som er verdt å laste ned? Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 for øyeblikket er det bare cmr 2 og 3 som er bra (2 er IMO hakket bedre enn 3, men grafisk og teknisk ligger det en del etter 3). de som liker håpløse arcadespill kan jo prøve rallysport challenge og v-rally 3. cmr04 skal i følge codemasters komme på pc i løpet av mars/april (mao: kanskje før sommeren hvis vi er heldige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 ville nok venta på cmr04! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Rally Trophy er veldig bra. Litt gammelt, men det bør ikke være umulig å finne. Ellers kommer det endel bra senere i år tror jeg. Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BSn Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 jeg har det men den er en kopi. og nå så funker alt knirke fritt, men når vi skal starte opp bilene og vi skal gasse på. så skjer det ingen ting. hører bare turtallet går opp til rødt og gir. men den bare spinner. uansett hva vi gjør, forsiktig ned med pedalen. nei, bare så vidt at den gasser og den spinner? hva skal jeg gjøre, er det noe feil med kopien? det funka feilfritt før. :eek: Siter is me... LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Noen som vet når CMR4 kommer til PC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by MuVo Noen som vet når CMR4 kommer til PC? Mai antaglivis Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Domar Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Jeg mener at Rallysport Challange er det beste rallyspillet til pc. Er hvertfall utrolig rått i multiplayer Siter http://www.ahajokes.com/cartoon/bmw.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 colin mcrae 2 er jo fortsatt artig å spille,lang levetid på det. 3ern skuffa meg!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Domar Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by del_sol 86 colin mcrae 2 er jo fortsatt artig å spille,lang levetid på det. 3ern skuffa meg!:( Jau, men 4ern er en del bedre enn 3ern heldigvis Siter http://www.ahajokes.com/cartoon/bmw.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Nismoo Noen som vet når CMR4 kommer til PC? Det har "lekket" ut på nettet nå hvertfall... Satt noen timer med det igår :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 CMR04 ligger på supernova nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg