Gå til innhold

Audi A4 B5 Avant grøftelys og felger

Ranger emnet

marusolsen

Anbefalte innlegg

Hei, har leita lenge igjennom gamle tråder her, har funne sånn halveis svar på det eg lurer på.

Kordan få tåkelys/grøftelys i orginal fanger til B5 Avant 97 Modell. Visst eg har fårstått det rett, må eg kjøpe nedre grill til 2000 fangeren, med hull til grøftelysne i? og de skal passe rett i min fanger? men kor for eg kjøpt dette?

Tenkte og på nye felger, men ka vil se best ut? 18 eller 19 tommer, den er ikke senka enda, men tenkte eg sku senke den 60/40 eller noe sånnt.

Har nett kjøpt min første audi, så er litt grønn på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få grøftelys kan du kjøpe disse fra ebay; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-1994-1995-1996-1997-1998-fog-light-lamp-grille_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4999Q2ec0Q2em14QQhashZitem27ab589cc4QQitemZ170378435780QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

eventuelt skaffe tak i US tåkelykter da disse ble levert til Audi borti statene :)

Jeg har 19" på min å går helt ok, ikke mye senk da men... :P

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få grøftelys kan du kjøpe disse fra ebay; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-1994-1995-1996-1997-1998-fog-light-lamp-grille_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4999Q2ec0Q2em14QQhashZitem27ab589cc4QQitemZ170378435780QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

eventuelt skaffe tak i US tåkelykter da disse ble levert til Audi borti statene :)

Jeg har 19" på min å går helt ok, ikke mye senk da men... :P

Hjertli takk, trur eg bestiller disse, hvor mye senk har du? har lyst på 19 eg og, men samtidig ha en litt lav bil, ikke så lav att det ikke går ann å kjøre, men sånn det ser stil fullt ut.. måtte du valse eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er veldig mange som har klaget på de tåkelysene som er linket der. Glasset sprekker visstnok veldig ofte, og det er ikke helt 100% fit.

Tåkelys fra US sier du? Kan du gi noe mer info om dette?

ang de tåkelyktene så sprakk mine første ja, men på mitt andre sett så satt jeg i LED pærer og dem har enda ikke sprokket

ang us tåkelyktene så er det håpløst / umulig å få tak i det..

http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?id=21&p=2

men bare se på den linken der

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville forresten holdt meg til 18" på den. Jeg har 17" fra Sharif nå, de så veldig bra ut egentlig.

Til sedan syntes jeg RS4-II replica felger ser sykt bra ut! Du bør også sjekke ut Zito WP762, de er nydelig fine. Husk å ikke gå under ET38, da får du nok dekk i hjulbuen etter kort tid :p

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider