hanse89 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Oppdaget noen bobler rundt festet til takrailsa på min '02 her om dagen. Umulig å få det dekka gjennom Møller da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar31 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Garantert ikke dekt av garantien. Jeg fikk det såvidt dekt med min 2006. Forsøk å ta det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
den_glade_amatør Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Hei. Jeg har det samme problemet. 02 med rust på taket ved innfestingen av rails. Tror vel heller ikke at garantien vil gi noe - selv om jeg fikk helt ny bakluke for noen år side pga. rust i kanten ved vinduet :-) Hva ble løsnignen på rusten på taket? Jeg tenker å fikse det selv ved å ta løs rails, pusse ned, grunne og male over med lakk. Innlegg i forum sier at det skal være enkelt å ta av rails - stemmer det? Ligger det noen pakninger el. under som er smart å bytte samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chivas Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Oppdaget i dag bobler rundt lyktene på bakluka. Dette på en -06 modell. Det er vel ikke noe å gjøre med, eller er det verdt å høre? Andre med rustantydning på bakluke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar31 Skrevet Juli 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2013 Bobler under lakken = garanti sak på en 2006 mod. Om de nekter så er det bare å krangle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chivas Skrevet September 19, 2013 Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 Bobler under lakken = garanti sak på en 2006 mod. Om de nekter så er det bare å krangle. Har fått svar nå. De fant antydning rundt rails og litt ved dørlist i tillegg til bakluka. 60.000,- hvor de dekker 50% skal de ha :uhhmmwhat?: Sier seg selv at det er lite aktuelt på en så gammel bil. Jeg kom med forslag på at de kun trengte å ta bakluka, men svaret er at det er alt eller ingenting... Så, noen forslag til steder i Oslo-området som gjør dette en god del rimeligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 20, 2013 Rapporter Share Skrevet September 20, 2013 Du kan få heillakkert bilen for halvparten av prisen du nevnte.... Svigefar fikk lakkert taket på garantien i fjor vinter på sinn 2007 modell kjørt 180k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg