Gå til innhold

Golf II Hjemmeside

Ranger emnet


Junior High

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes en offisiell golf II hjemmeside??

Ikke en som et par kompiser har laget men en skikkelig side????

Skulle gjerne likt å vist adr. på den da...

 

Håper noen vet om en for jeg har ikke funnet noen ennå...

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde ei slik side før, i hovedsak om luftavkjølt VW da. Ble litt vannkjølt også etterhvert.

 

Siden er lagt ned, men jeg eier domenet ennå og har alt liggende på harddisk.

 

Så om noen har lyst, og er stødige på HTML/PHP/Design stiller jeg min server og mySQL database til rådighet.

 

Har hatt lyst til å begynne selv, men er redd tiden ikke strekker til.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Så kan vi laste opp bilder og tekst om våres prosjekter og skrive guider om hvordan man gjør ditt og datt...Jeg er gjerne med,men har ingen kunnskaper om hjemmeside så..

 

så kjedelig og lage golf side da karer.. i alle fall bare golf2 side.. selv om dere ville få mye info om et emne.

spør du meg hadde det vært mye tøffere hvis dere hadde fått med mye folk så kunne vi laget om alt.. altså jetta,golf,PASSAT ;) , polo osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle startet opp igjen, så hadde det blitt alt VW har produsert. Har systemet omtrent klart, alle kan registrere seg og bidra via web'en.

 

Men, skal jeg gidde å starte opp igjen så må jeg ha med en eller flere på serverdrift siden også, som sagt enkelte ting som står igjen. Bruker PHP-Nuke sitt publiseringsverktøy på en Windows 2000 Advanced Server med Apache, PHP og MySQL. Så erfaring derfra hadde vært positivt.

 

Trenger også en masse folk som er interessert i å laste opp og skrive inn! Teknisk forståelse, ok norsk gramatikk og et digitalkamera er igrunn alt man trenger. :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

så kjedelig og lage golf side da karer.. i alle fall bare golf2 side.. selv om dere ville få mye info om et emne.

spør du meg hadde det vært mye tøffere hvis dere hadde fått med mye folk så kunne vi laget om alt.. altså jetta,golf,PASSAT ;) , polo osv...

 

Ja det hadde jo klart vært det beste..Dette kan bli veldig bra,hvis bare nok folk legger litt tid i det.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår