Gå til innhold

Golf II Hjemmeside

Ranger emnet


Junior High

Anbefalte innlegg

Volkswagen Audi Club Norwegen kommer med nye nettsider i løpet av våren, en smule bedre enn de som er nå... Der blir det mulighet for å lage en egen side om bilen(e) og sånt stæsj. Regner med alle her er medlemmer?

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

 

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God ide dette folkens! Hvis noen har serverplass, så er det vel en smal sak... Vært kult med en fet prosjektside, med fine biler, nyttige linker og stæsj... Kan jo prøve å få til noe i retning det danskene har gjort.... Bare bedre.... ;) Et godt besøkt nettsted gir gode muligheter for reklame, rabatter++++ Firmaer gir gode rabatter mot hederlig omtale eller omså direkte reklame på et trafikkert nettsted, det vet jeg.... Særlig hvis det figurerer en del respektable og omtalte biler der..... Jeg har gode avtaler allerede, bare med de nettstedene der bilen min er omtalt nå i dag.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nettside jeg leker med litt i ny og ne, sikkert noen som har vært innpå og snoket litt. Er ikke så mye innhold der enda da, men det kommer seg vel. Fikk webhotell fra B-One og regninga kom totalt på 400 kr for hele pakka et år. Det var igrunn ikke så værst? Inkl. registrering og avgift og alt det som jeg ikke har peiling på :)

Og hvis non har lyst til å sjekke nettsiden jeg lager selv klikk her!

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

 

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

 

Det er i tilfelle for lite.... Synes nå jeg...... Må kunne legge inn en god del bilder, kanskje litt filmsnutter osv.....

 

Får jo 30 mb 4 FREE på home.no.net jo .. sweet

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår