Gå til innhold

Ligge ned bakvisker

Ranger emnet


Junior High

Anbefalte innlegg

Originally posted by Junior High

Jeg har søkt Jonte men fant kun kimojajajajao.s.v. sin post og den e jo evig lang..

Den er evig lang ja, men masse interessant stoff der + en god del tips om hva som kan gjøres og hvordan man gjør det :)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet.. jeg mente ingenting negativt med den posten men visst jeg skal finne noe må jeg gå gjennom nesten alt i grove trekk..

 

Jeg syntes det er kult at kimojajajaja har laget en slik post der han forklarer alt hva han har gjort..:)

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pop opp dekslet og kikk. Gjorde det for første gang forrige uke, Gikk veldig lett. Må bare justere litt...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by SpeedMan^

Hva med og heller fjerne vindusviskeren ? og sveise igjen hullet MYE kulere :>

 

Min er fjerna. men er bare en hard plastikk propp der i stedet:).. burde vel snart sveise:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedMan^

Bedre og sveise ja.. en plastik propp er ikke så fint.. men sveiser du igjen må du lakke bakluka.. alt koster penger.. proppen er mesten gratis.. alt er et spørsmål om penger :>

 

Ja:) pengene spiller mye rolle:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår