69mustang351w Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Jeg monterte innsugsrøret på topplokket og da så jeg at den nye pakningen, slik som den gamle var, var beregnet for ovale innsugshull(rett navn på de hullene?)i topplokket. Skjønner at dette har noe med innsprøytningsdysene å gjøre. Hullene i innsuget er ovale, men i topplokket som jeg har er de rund. Betyr det at topplokket egentlig tilhører en forgassermotor? Jeg synes motorn går veldig bra nå og yter mye krefter,etter at jeg fikk byttet kamaksling, men det at det eventuelt er feil topplokk, vil dette redusere energien mye? Siter 2004 Volkswagen Passat highline/executive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Det kan høres ut som du har gassertopp ja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69mustang351w Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Ok. Men vil dette påvirke hestekreftene mye? En jeg kjenner som har en 2.0L, prøvde min bil for et drøyt år siden, han syntes min, som er en I.S., var sprekere Får stole på han:) Tror ikke at det er en forgassertopp har så veldig mye å si Noen andre meninger, eller er noen enige? Siter 2004 Volkswagen Passat highline/executive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg