DanielNOR Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 har et lite problem med delebiln, en 190 diesel. kjørte den bort til garasjen i sted og rygga for å snu, når jeg da tok den i D var det ingen motstand i den og det skjedde heller lite i girkassa. hørte ingen ulyder heller. noen som vet hva som er galt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielNOR Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 åpna den "mb workshop only" og fant ut at det var litt lite olje forriige start før dette skjedde hvis det kan hjelpe. hørte ingen ulyder så håper ikke kassa er gåen.. tviler også på at den er så smart at den kobler seg ut/nødmodus når den ikke har nok olje heller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Hmm,kan jo være så lett som at wiren mellom girstang og kasse er gått av. At det er lite olje skal ikke ha noe å si, du kan selfølgelig ødelegge kassa men da skal du kjøre en del med veldig lite olje først. Nødprogram tviler jeg på at finnes på disse pga lite olje. Men det skal være en varsel lampe om lite olje på kassen. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Ved for lite olje vil de slure under giringene. Dette høres ut som låseklipset til bremsebanda for min del, funker Revers enda? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielNOR Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 det var den klipset på girkassa som forsvant. revers eller noe funket ikke nei.. skal prøve å finne sånn klips fra en bil i skogen i morgen.. glad at ikke kassa hadde tatt kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg