andersvm Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 hei, jeg har koblet dette på forsterker utgangen min og lurte på om siden impedansen blir forandret om det kan skade forsterkeren/subene mine http://www.youtube.com/watch?v=WK5cii_JyLo btw hva synns dere? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 hvis du mener at du har kobla subberne på spillern så koble de av med EN gang!! du risikerer å ta alt av strømforsyning/forsterkerdel på spilleren! hvis du derimot har en ekstern forsterker så må du nok ut med hva slags subbere det er. rms. og hvilke subbere er det? effekt rms? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 han mener vell at han har koblet de blå lysene på utgangen til forsterker. jeg hadde aldri gjort det slik, men om det er skadelig kan jeg ikke svare på men tviler på at det kommer til å vare så lenge. da spenningen ut fra forsterkeren er mye høyere en de 12v diodene skal ha. (alt etter hvor sterk forsterkeren er og hvor høyt gain er stilt) Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg