pedersn Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Hei, har byttet om til et par alu felger på min 309. tror de er 15, kontra de orginale 13, samt så bred at det akkurat gikk på. Har en ulyd når jeg kommer opp i litt fart. Ikke så voldsom vibrasjon, med lyden høres slik ut. Har prøvd andre felger, så det er ikke de, men de var samme dimensjon, så kan det ha noe med størrelsen, eller er det mest sannsynlig hjullagra som er gåen? Noen som har erfaring med bytting av hjullagre på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birk80 Skrevet November 4, 2013 Rapporter Share Skrevet November 4, 2013 Dersom ulyden øker eller minker (eller forsvinner helt) når du svinger, er det stor sansynlighet for at det er et hjullager. Jeg har aldri byttet lager på 309, men det kan umulig være veldig komplisert? Se om du finner en Haynes håndbok, der står alt du trenger å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg