Hans Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Bead-lock Å skal du slure! :D litt................ :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Hans Blir nok til at jeg bare smeller den sammen nå, den skal brukes natt til 1 mai! ;) Gjør det du, men vær nøye med pakninger og pakningsstoff, så slipper du iriterende oljesøl. Bare se på motorrommet mitt. Det er ikke mye oljesøl der. Motoren satt jeg i for..... tja...... lenge siden. Tror d er 7-8 år siden. Vaskes vel 1-2 ganger i løpet av sommeren. Mest for å få vekk søle & støv ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Hans litt................ :D :D :D Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiight................ :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Ratata Gjør det du, men vær nøye med pakninger og pakningsstoff, så slipper du iriterende oljesøl. Bare se på motorrommet mitt. Det er ikke mye oljesøl der. Motoren satt jeg i for..... tja...... lenge siden. Tror d er 7-8 år siden. Vaskes vel 1-2 ganger i løpet av sommeren. Mest for å få vekk søle & støv ;) D ska j passe på :) Ska du slure natt til 1 da? Bilen din ferdig? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Bruk store mengder med sort sika 221,særlig i kantene under innsuget og rundt vannkanalene! Så må du sette sammen en skikkelig god sluremotor av den 350´n! :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Ratata Gjør det du, men vær nøye med pakninger og pakningsstoff, så slipper du iriterende oljesøl. Bare se på motorrommet mitt. Det er ikke mye oljesøl der. Motoren satt jeg i for..... tja...... lenge siden. Tror d er 7-8 år siden. Vaskes vel 1-2 ganger i løpet av sommeren. Mest for å få vekk søle & støv ;) Joa men ikke for mye pakninks stoff det havner garantert i olje sila og hindrer motoren fra og suge opp olja i bunnpanna. Men enkelte steder som i enden av innsuget og endene av bunpanna må det brukes endel pass på tynner vaska paknins flater så det sitter godt og bruk hue så går det bra. Var det Predator Natt til 1 mai Ratata kan jo prøvemontere den i påska hehehe. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Era Joa men ikke for mye pakninks stoff det havner garantert i olje sila og hindrer motoren fra og suge opp olja i bunnpanna. Men enkelte steder som i enden av innsuget og endene av bunpanna må det brukes endel pass på tynner vaska paknins flater så det sitter godt og bruk hue så går det bra. Var det Predator Natt til 1 mai Ratata kan jo prøvemontere den i påska hehehe. Era HEY!! God idé! Ja den er kjørbar, så bare å turn key. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Snakka med en v8-guru som sa at man kan dra ut noen hk ved å blankpolere toppen på stempla.. Jeg ser ikke helt logikken i det, noen som har noen meninger om dette? Grunnen til at noen polerer stempeltoppen er pga at stempeltoppen blir sterkere. Dvs har ikke en sprekk en plass å starte så blir det ikke sprekk heller. dette kan også gjøres med råder. Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Grunnen til at noen polerer stempeltoppen er pga at stempeltoppen blir sterkere.Dvs har ikke en sprekk en plass å starte så blir det ikke sprekk heller. dette kan også gjøres med råder. grattulere du tok akuratt og reiv fram ein 8 år gammel tråd !:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg