HPL1906 Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Jeg har en liten skade i bilen. Vill lakkere den, men synes Kokstadlakkering kom med skyhøy pris på lakkering av skaden! Så finnes det noen andre i byen som kan lakkere bilen min? :) Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Eidsvåg Auto :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 IKKE Kokstadlakkering ... er helt syke dyre å litt til... anbefaler :Fix Bil Hartveit borte ved danmarks plass, sykt raske fine priser å sykt hjelpsomme, nett vært å henta nylakka deler ..leverte tirsdag halv12 henta d i dag onsdag kl.14 hehe :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Bergen Billakkering ville jeg anbefalt!Gode priser og kjent for kvalitet!Raske og effektiv levering. Den leveringstiden var jo ikke så rask...hehe!4 timer til å få fyller på de på tirsdage og noen timer på morgenkvisten onsdag,så er de klar til 12 onsdag;;) Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg