Gå til innhold

Volvo 240 Photoshop mod

Ranger emnet


Vegardb92

Anbefalte innlegg

Kjeda meg litt og er veldig glad i må modde biler som er litt kjedelig og orginal med lame felger osv orginalt til litt rånebil look som f.eks. mercedes 190E og Audier osvosv...

 

det som er gjort:

 

Senka

Rødfarge

Compomotive MO6 Felger

Brembo Bremser (kun for å fylle ut det svarte rommet bak felgene)

Fiksa blinklysa

Gjort om fra 4 dørs til 2 dørs

 

Litt jalla senking men brukte ikke noe mer enn en halvtime elns

temmelig fornøyd med farga :)

 

gi meg tips om hvordan felgene kan bli bedre... veit jeg kunne funnet noen andre dekk men var vanskelig å finne fra den vinkelen :P

 

 

Original

Volvo-240DL.jpg

 

 

Mod

Volvo-240DL1.jpg

Volvo 240 GL B230FD 1993

Eiker E1 17"

Lesjøfors 40mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vet men var vanskelig å finne i den vinkelen. gidder ikke ha hvilken som helst felg heller, comp mo6, polaris/eiker, eller super dtm er de jeg synes passer best på 240 :)

 

gi respons, ver litt hard... noen som har alternative metoder for senking av bilen?

Volvo 240 GL B230FD 1993

Eiker E1 17"

Lesjøfors 40mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, bryr meg ikke så hard om slikt.. heller at det ser ekte ut :)

 

Hvis du mener det så burde du rotert felgene at de hadde passet bedre! De går utover nede/innover oppe. Få felgene til å være på midten.

Oppskrift:

Sett på noen felger, senk opacity, få felgen til å være like stor som orginalfelgen/kapslene+rotering, lag felgene litt større i hvert hjørne, øk opacity til maks, Ctrl+E 2 ganger.

Opacity er nede i høyre hjørne.

 

LYKKE TIL :D

Endret av ChevroletVan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår