Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kjøper bare rød-tonings-spray ja, har gjort det selv på min, lakkerte ryggelysa røda, slik at det ble helrødt.. Ser bra ut det ass, og koster lite. 80,- på mobilsentrum.no lr no..;)

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayer det utenpå glasset, bør vel ta av hele lykterekka for å få gjort det ordentlig, men dette er jo en smal sak. så tar du bare maskeringstape på skillet mellom blink,- og baklysa.. Vask over glasset da før du går på å lakkerer.. ;) LYkke til

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau...var faktisk på utkikk etter rs2 speil når jeg så denne annonsen. Det er faktisk de øyelokka som sitt på lyktene der som jeg har. Dem er ikke festet men bare lagt oppå så folk kunne så hvordan dem ble.

Men rs2 speila var solgt når jeg ringte han som hadde dem :(

Men er du interessert i øyalokka eller ??

Du får med alt du treng til å feste de, så kan du få dem billig siden du har rå bil :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acoupe: er ikke du som har stashet på bildet for salg vell ? Uansett, vet du om noen RS2 tåkelys til salg for bruk i RS2 fanger ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å finne noen brukte lykter på norsk bildelesenter, det er verst de prisene de har, men du må ihvertfall ikke kjøpe nytt... Jeg har rs2 grøftelys, og det var ikke akkurat billig!

Er det noen her som har rs2 speil til salgs, så ROP ut m'm

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kingalne

acoupe: er ikke du som har stashet på bildet for salg vell ? Uansett, vet du om noen RS2 tåkelys til salg for bruk i RS2 fanger ? ;)

søk på rs2 på autodb, er en kar fra oppland som selger det som er på bildet sutarts la inn, Men det var ikke billige saker akkurat...

Tror han skulle ha 50.000 for all styling eller noe sånnt..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider