Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Hehe, luktet dyre saker det der ja.. ;) men hadde vært digg m di greiene der ass, frekt med di utsparingene i panseret.. :D

Men får nok bare lete videre eg for min del da..

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by snerhus

Acoupe:

Syns å huske at du hadde satt inn gitter i frontfangaren...? Gidd du å slente ut eit vilde? Eg har fått gitteret mitt no, så eg må prøve litt i helga ;)

Har satt i gitter i frontfangeren ja :D

Du ser åssen det ble på bilen min til venstre.

ps06.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann !

sorry det tok litt tid for at jeg svarte.

Her er hvertfall en liten forklaring på hvordan jeg festet gitteret i frontfangeren.

montering.jpg

Det som ikke står på bildet er at det er noen bøyler bak gittere i midten av åpningene i frontfangeren, der plast rillene satt fast i.

Disse er av stål tror jeg, så de er til god hjelp til å få festet gitteret godt. Det skal monteres slikt at gitteret vil sitte mellom disse bøylene og der jeg har henvist i bildet til venstre.

Gitteret må klippes til, til de ytterste hullene.

Mer forklaring får ikke jeg gitt, så hvis du står fast så er det bare å tenke logisk på hvordan du skal få festet gitteret, det var hvertfall sånn jeg fant fram til hvordan jeg skulle montere det :D

ps ! plast rillene er det bare å klippe eller å røske bort. Spiller egentlig ikke noe rolle hvordan bare du får dem av !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut en liten film av bilen min jeg(uredigert).

Grunnen til at vi mandel filmet bilen min mens jeg kjørte er at jeg ville høre åssen lyden på bilen min var på utsiden.

Så ikke regn med no rally kjøring fra min side, men du får hvertfall høre åssen lyden på bilen min er :D

filmen er på 8.15 MB.

trykk her for å laste ned filmen

enjoy :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Legger ut en liten film av bilen min jeg(uredigert).

Grunnen til at vi mandel filmet bilen min mens jeg kjørte er at jeg ville høre åssen lyden på bilen min var på utsiden.

Så ikke regn med no rally kjøring fra min side, men du får hvertfall høre åssen lyden på bilen min er :D

filmen er på 8.15 MB.

trykk her for å laste ned filmen

enjoy :D

Ey! Var en fin lyd i bilen ja! Ikke dårligt! :D

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg rustfri effekt potte på torshov. Men er litt usikker på åssen lyden blir. Er ganske fornøyd med lyden jeg har nå, og håper at jeg ikke ødelegger den med en stygg pruppe lyd fra den nye potta.

Er det noen som vet åssen lyden vil sånn ca bli ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider