Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder du deg til org rulleomkrets er det ingen grunn til at 18" ikke skulle gå, siden alt annet gjør det. Jeg skal selv ha 225/45-17 på min, 40mm senket med H&R/Bilstein, og jeg regner ikke med å ha noe plass til overs i hvertfall. Øvre dekkant kryper en drøy cm over høyden på hjulbuen foran, så satserr på at det går bra på bredden ;)

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

heisann !

Legger ut noen nye bilder av bilen min !

Jeg har nå lakket sideblinkerne røde, som mange savnet :D

ute_001.jpg

Lakket ned på "sideskjørtene". Man ser ganske tydlig forskjell på grønnfargen på skjørtene og resten av karosseriet, men det er hvertfall bedre en svart/grå. Litt mindre glans ble det også siden det er plast.

ute_037.jpg

Nytt enderør.

ute_041.jpg

Søt liten antenne :D

ute_035.jpg

Og stereo. Se bort ifra ledningene rundt ved basskassa. Boksen hvor forsterkeren er i skal vekk, ble ikke noe pent så jeg skal lage noe ut av plexiglasset med audi ringene i, og finne en annen løsning på hvor jeg skal plassere forsterkeren.

pro011.jpg

Neste som står på lista nå er å sparkle og lakke litt på diverse steder på bilen. Kan nevne en stygg bulk på taket over høyre sidedør og stygt steinsprut på panseret. Skal også lakke frontfangeren på nytt. Forige eier har kjørt nedi en god del ganger så det er hvite stygge riper under fangeren som synes godt.

Etter dette skal jeg fjerne katalysatoren og sette på ny frontfanger.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da raser bilen min til verksted snart :(

Ytre driv ledd og mansjetter har dratt til pokker, så jeg må få ordnet det. Kommer en fæl klakke lyd fra venstre hjul foran når jeg svinger til venstre, som jeg ikke er svært glad i !

Heldigvis så kan jeg inntil videre kjøre med bilen, så jeg slipper å låne mamma sin lille polo får å komme meg til skolen :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut ett bilde fra turen jeg og dama tok til Orkanger for å hente subwooferne jeg bytta til meg !

orkanger.jpg

Se bort ifra at bilen var møkkete, lette som en gal etter bensinstasjon med selvask oppi dalene jeg kjørte, men jeg fant ingen gitt....

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

Jeg hører til på Orkanger, hvor tok du det bildet da? Kjenner meg ikke igjen... Nice bilde forresten:)

Det er ikke i orkanger bilde er tatt fra, men på vei oppover. Husker ikke hvor det er, men tror ikke det er langt unna oppdal.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider