Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg og pappa få fjernet en stygg bulk på taket mitt, pluss å fixa på noen grove steinsprut. Gleder meg til å få fjernet det, og håper sterkt at det blir bra....:D

Hvis jeg får råd så skal jeg lakke om frontfangeren min også...forige eieren har kjørt ganske MANGE ganger neddi !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var driiit tøffe de siste... men jeg personlig ville gått for strake eiker... Skaffer du deg slike felger som det der eikene bøyer utover så ser det ut som at bilen kjører med 165 profil i dekkene.

SKaffer du derimot felger som bøyer iNNOVER så får du en litt mer bredda look....

Men ikke glem å få på no spacere da ..... hvis du ikke får fyllt ut hjulbuene..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting til, 235 dekk på en 7.5" felg vil nokk passe dårlig.. Prøv såfall å få tak i 8.0" bredde på felgen.. ellers har du 2 cm med gummi uttafor felgen :)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jorgen

Vært på kurs i Lillehammer de to siste ukene, er det denne som driver og tuter rundt i gatene på ettermiddagen? :) Lagt merke til en mørk og en hvit audi coupè

Er villt mye audi i Lillehammer syns jeg i forhold til andre biltyper..

Er ei Macdonalds dame her som kjører rundt i en 2.0 coupe sort med 18" og rs front, Hu er ute til alle døgnets tider, er nok hu..

Ellers kjører Acoupe en god del også :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

en ting til, 235 dekk på en 7.5" felg vil nokk passe dårlig.. Prøv såfall å få tak i 8.0" bredde på felgen.. ellers har du 2 cm med gummi uttafor felgen :)

da er det nok 225 dekk som fulgte med....my bad :D

Men få ett ærlig svar...hvem ville dere valgt av disse felgene på bildet ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jorgen

Vært på kurs i Lillehammer de to siste ukene, er det denne som driver og tuter rundt i gatene på ettermiddagen? :) Lagt merke til en mørk og en hvit audi coupè

Er villt mye audi i Lillehammer syns jeg i forhold til andre biltyper..

Hvis det er en mørk grønn en med 2 ganske store enderør, så er det nok meg. Hu på mcdonald har bare 1stk enderør, mens den hvite har 2 stk små enderør.

Hvis du skal kjenne igjen meg så se på fronten min, har alu racing gitter i grill og frontfanger :D

Det er del audier i Lillehammer ja, mange som er kloke når det kommer til bilvalg tydligvis :D men det er ikke så mange coupeer, men 80/90 sedan er det mange av.

De mest "aktive" kjørerne med coupe karosseri er vel meg (grønn), den hvite, hu på mcdonalds (svart) og så er det 1 svart og 1 grønn s2. En sjelden gang dukker det også opp en sølvgrå coupe med rs-front.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TropicX

Ble bra da du lakket blinklysene bak!! :D !! Åssen gjorde du det? med evnt. hva av materiell? :D

Synes det ble mye bedre med røde blinkere bak gitt....oransj har ikke noe å gjøre på en bil :D

Bruke transparent lakk som jeg kjøpte på torshov. Kostet 109,-

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Der hadde jeg slått til ja! :D

Fine felger det der. Pene på den bilen og.

Er jo ganske så like mine faktisk.... ;)

Skal nok slå hardt til ja :D

Må bare få solgt de jeg har nå, er en som er interessert i dem for 7000,- Jeg skulle få nermere beskjed om det ble kjøp eller ikke etter 17.mai !

Ja dem er ganske like dine...og det er jo ett bra tegn :D

Men jeg tror ikke dem har samme blingbling effekten som dine :(

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider